Mitä Viipurissa kannattaa varoa?

Avainsanat: viipurin vaarat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.06.2010 - 10:53

suosittelen omasta kokemuksesta .. voin kertoa , 08 kun olin muutaman päivän viipurissa ei ollut muuta varottavaa , kuin ne jalkakäytävät joissa oli avoviemärit ym koloja teillä sekä jalkakäytävilla niissä piti varoa mihin astui , jotta nilkat pysyi ehjänä.. meiltä 6h.. seureesta ei keneltäkään varastettu yhtään mitään ... onhan se ihan itsestä kiinni kuinka tavaroitaan pitää ja kuinka muutenkin käyttäytyy .. jos jiellä peltikiinni örveltää niin tasan varmasti viedäänkin kaikki .. pahemmas tapaukses voi löytää itsensäkkin ties mistä.. mutta me ainakin oltiin fiksuja suomalais turisteja eikä mitään öykkäreitä.. kyllä siinä pyöreäntornin torilla tuli liuta pikkulapsia meitin kans puhelee , mutta mitään he eivät ottaneet .. suositteli jopa hyviä kauppoja siinä korterissa , jos jotain oitais vaikka tarvittu .. no saahan ne siitä palkkion , kun vetävät porukkaa sisään .. niinpä minäkin ostin sit jotain pientä .. ja kuten kerroin jo ei mitään keltään varastettu ..

Lähteet:
oma kokemus ...

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.06.2010 - 19:52

jokusia kokemuksia :

www.napsu.fi/matkailu/kokemu...set/1097/7

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2010 - 20:45

Taskuvarkaita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2010 - 23:56

Taskuvarkailta markkinoilla on varoiteltu,jossain vaiheessa miliisit saivat rauhoitettua yletöntä "kääntämistä"...miettinyt olen,miksi sinne pitää matkustaa,joidenkin?Muistaakseni myös varoiteltu taudeilta,jos käy suojautumatta tietyissä naisissa :-O

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2010 - 01:05

Miliisejä, takseja, ravintoloita ja kaikkia jotka pyrkii kylkeen kiinni, sekä viranomaisia. Kansa on kyllä ok, mitä nyt on ollut aikoinaan pakko oppia kyynärpäätaktiikka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2010 - 09:36

Siellä pitää varoa nykyisinkin kaikkea. En suosittele matkaa sinne kenellekään.

Lisätty: 13.06.2010 - 18:54

Tasan tarkkaan fiksua oli meidänkin käytös, ei humalaisia eikä mitään muutakaan kummallista meidän puolelta. Bussi ajoi torille ja heti kun sai jalkansa kadun pintaan yrittivät röyhkeästi käydä suoraan taskuille. Yhden yön olimme, ruoka oli tietysti hyvää jne. mutta se roistomaisuus, röyhkeys ja ilkivalta oli sanoin kuvaamatonta. En tiedä nykypäivän Viipuria. Ovatko saaneet roistonsa kuriin ja Herran nuhteeseen. Bussissa oli silloin opas ja häneltä varastivat käsilaukun jossa oli paljon rahaa. Kuulema tutuilta saatua joille olisi pitänyt viedä tuliaisia. Että silleen. Opas oli koko matkan varoitellut meitä varkaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2010 - 11:16

Valemiliisejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2010 - 23:03

Autoja eivät väistä siojatiellä kulkijoitakaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.06.2010 - 07:34

Minä varoisin vähän kaikkea. Ei auta ihan luottavaisin mielin maailmalla kulkea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2010 - 08:19

Humaltumista.

Ei sen kummempi paikka reissata kuin mikään muukaan ulkomaa. Kaikki on ihan omasta käytöksestä kiinni. Joka reissulla pitää olla varovainen ja silmät auki, reissaatpa sitten Suomessa tai sen rajojen ulkopuolella.