Mitä Napsulaiset puuhastelee näin tuulisessa ja sateisessa säässä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.06.2010 - 14:59

Päiviä Timppa, täällä tulee vetta kaatamalla. Sisällä kuljailen koneella ja kulutan aikaa. Hyvää ruokaa rupean kohta puolin väsämään.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.06.2010 - 13:23

Nyt on ihan löhöilypäivä. Sataa edelleenkin kovasti. Kattelin juuri äsken yhden leffan ja sai nauraa vedet silmissä. Päiväkahvin aika ja täytekakun testaus...tulikohan siitä syötävä. Eipä siis ole erikoisempia puuhia. Sauna lämpenee illemmalla ja väliin pitää selailla Prahan oppaita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2010 - 14:24

pelataan jazzia tai korttia ollaan napsussa katselemassa maailman säätilaa koska lähdemme ensi torstaina kreetalle 2 viikoksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2010 - 15:15

sateet jo lakkasi mutta puhaltelee kivasti

lounaistuulta 18 m/s; puuska 23 m/s

ranassa käytiin tarkastamassa tilanne, vanhan veri olisi vetänyt pienelle testikierrokselle eli katsomaan pysyykö vene pystyssä ja pinnalla, mutta eipä löytynyt tällä kertaa yhtä hulluja rannasta, joten ei auttanut muu kuin palata kotiin lueskelemaan toisten kirjoittamia 'sankaritarinoita' ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2010 - 16:16

kiitos timppa kysymäst .. kävästiin turkussen vilinässä , täälä ei ole iltapäivällä enään satanut .. mutta näyttää tuuli heittelevän tavaroita sinne tänne .. nuo terasin kevyttuolitkin ovat pian toisella puolen pihaa .. ihan kaamee tuuli ja myräkkä .. no isäntä koht saunaa alkaa lämmittää jotta pääse tää meitin kullannuppu uimaan ja saunaan siinä sitä meneekin muutama tunti ... et eipä tässä kumoistakaan iltaa olla viettämässä .. rauhallisata ja verkkaisaa. vaan .. :) ps. sit vielä just kaatui jättivarjo , joka oli painavassa rautaisessa jalassaan ..eikä ollut edes auki .. onpa tuolla tuulella voimaa huhuh... ihmettelee mitähän se vielä saa aikaan .. tuuli meinaan ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2010 - 17:56

Voi Timppa kirjoitin Sinulle pitkän vastauksen, mutta tuuli vei sen käsistäni ja nyt rustaan uutta.
Ompa ilahduttavaa, että huomioit vanhat kamusikin matkalla ollessasi ja kyselt pärjäämisiä.
No vettä on lotissut viime yön ja tämän päivän, nyt alkaa tuulla kovasti.
Kyllähän sitä koti-ikkunastakin katselee luonnon kauneutta sateesta huolimatta.
Toivotan Sinullekin matkallesi virkistäytymistä, ja kokosydämisestä nauttimisesta kiertäessäsi
Suomen rantoja ja niemiä, sekä kotiinpaluun riemua sitten, kun se on ajankohtainen.
.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2010 - 19:15

hangossa käytiin ristiäisissä. vielä tulee tyttärentytär yökylään tänään. säpinää riittää.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2010 - 20:56

Olin koko päivän työhommissa kirpparilla,jonka työpaikkani järjesti. Vaikka vettä satoi, myyjät olivat mukana positiivisella asenteella ja tekivät kovasti kauppaa. Tarjosimme heille kuumaa mehua, sillä viileä ilma sai monet huulet ja kädet sinertämään. Vilu meinasi tulla välillä, vaikka varusteet olivat säänmukaiset.