Oletko laittanut lottoa lauantaille, kun on se huikean suuri potti?

Avainsanat: lotto

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.06.2010 - 20:10

Kylä tuo pikku lotto on ollut vetämässä viikottain koneen arpoessa numerot ettei jää mieleen. Samoin kone tarkistaa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.06.2010 - 20:07

Huomenna vasta vien. Kyllä 2 riviä laitan, ei enempää koskaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 20:43

Netissä pitäis vielä lotota. Taitaa saldo olla nollissa niin että ensin siirtelen vähän rahaa veikkaustilille. Kyllä tuo iso voittosumma aina houkuttaa vaikka pienempikin riittäisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 21:02

Juuri äsken tein netissä ja nyt haaveilen mitä kaikkea sellaisella summalla voisi tehdä. En töitä ainakaan enää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 21:05

huomiseen jää ...kun muutenkin lähdetäähn liikenteeseen ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.06.2010 - 21:12

Niin kuin joka lauantai. Raha menee rahan luo, ei pelkoa voitosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 21:27

Mä lottoan aina kun muistan potista riippumatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 21:59

Lotto vetämässä, päävoitto tietysi olisi kiva, mutta kyllä vähempikin riittäisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 22:06

se sama pikkunen osallistumismaksu joka melko säänöllisesti tulee laitettua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2010 - 00:15

Tasan viisi riviä lisävoittoluokkineen ja maksoi 5 €. Sillä se sitten tulee, jos on tullakseen. Senkin tein vielä netin kautta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2010 - 02:56

Kyllä pitäisi muistaa pitkästä aikaa lotota, kun on kerrankin tarpeeksi iso potti jaossa. ;-)

Lisätty: 13.06.2010 - 12:16

Pääsi taas kerran unohtumaan, mutta ei se haittaa, kun potti meni jakoo kuudelle.
Vain 1,2 milliä per nenä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2010 - 11:02

En ole koskaan"lottaillut" ja ajattelen,että jos Luoja ois tarkoittanut minut rikkaaksi niin olisin sitä jo ja ilman arpapeliä...Eilen tosin aattelin kokeilla pajatsoa marketissa ja miten kävi...?Lykkäsin 4 egeä koneeseen ja pimpelis pompelis koko kone oli ihan sekaisin ja toisaalta se oli niin monimutkainen vehje,etten osannut sitä käyttää...Ystävällinen veikkauspisteen tyttö tuli palauttamaan rahani kaiken kansan ihmetellessä vierellä....Vakuutin heille osaavani pelata kyllä 20 pennin pajatsoa ja markankin mutta niitä kun ei tahdo mistään löytyä....Ne oli sentään pelejä ne ja siinä auttoi ihan tarkkuus ja taitokin toisin kuin näissä nykyisissä härveleissä jotka ovat NIIN hienoja ja tietokone-ohjattuja...Ai niin lotostahan tässä oli kyse ja jos en huomannut siihen vastata niin kerron nyt,että enpä viitsi lottoilla..;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2010 - 19:03

Harvoin lottoan,mutta nyt laitoin 5 riviä,kun on veikkaustilillä rahaa..arvoin numerot netin kautta..en laittanut onnen-numeroitani..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2010 - 21:03

Kymmeneksi viikoksi teen saman Lottorivin silloin kun muistan, välillä menee kuukausiakin, ettei Lotto ole voimassa. En uskalla katsoa edes Lottoarvontoja, koska muistan omat numeroni. Tosin nyt on Lotto ollut taas voimassa jo kuukauden verran.