Onko ilmoja pidellyt, mittarini näyttää kahtaneljää. Miten teilläpäin? Riittääköhän lämpöä vielä huomiselle.

Lisätty: 11.06.2010 - 19:56

Siis sateet ovat tulossa tännepäin.

Avainsanat: sää

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.06.2010 - 03:03

Päivällä oli ihan riittävän lämmin metsätöihin. Nyt olisi sopivasti 12,4, mutta en oikein kehtaa mennä räimimään moottorisahalla tähän aikaan. Upea aamurusko näyttää kajottavan, mutta kai se on mentävä hetkeksi vielä pötkölleen.

Lisätty: 12.06.2010 - 03:40

Näyttää se satelevan muuallakin!
icons-ecast.wunderground.com...27-800.jpg

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.06.2010 - 19:42

Teillähän on lähes hellettä,juuri laitoin lämppärin päälle kun tuuletusikkunat on avoinna ja olen aika vähissä pukeissa. Ulkolämpätilasta ei mitään tetoa mutta vettä sataa oikein kunnolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.06.2010 - 19:47

Onpa teillä lämmintä jos vieläkin on 24. Päivällä oli 22 mutta kun tuo sade alkoi tuossa ennen seitsemää niin lämpö laski 15:sta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 20:29

Klo 20.30 nyt on 15 astetta lämmintä ja tummat pilvet taivaalla, saadaan sadetta siis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 21:03

Päivä oli jopa helteinen. Nyt viilenee ja näkyy paljon sadepilviä ohitse menossa. Yöllä mahdollisesti sitten ropisee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 22:07

Meitä ei nyt lämmöt helli, Helsinki taitaa olla yksi koleimpia kolkkia Lappia lukuunottamatta. Voi kun pääsis jo Ouluun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 22:13

Hesassa iltpäivällä alkoi sadella (ja viileni) ja sitä herkkua taitaa piisata jonkin aikaa

(sääli niitä samba-karnevaaleja)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2010 - 00:08

Kerrankin on ilmat suotuisampia kuin täällä Turussa. Olkaa vaan huoletta saatte ehkä jo huomenna tämän sateen ja koleuden sinnekin päin. Olkaapa hyvät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2010 - 21:08

Ei riittänyt tälle päivälle kuin kymmenkunta astetta ja kaupan päälle sadetta ja tuulta.