Onko sinulla jokin koru, jota käytät ihan aina?

Minulla se on tuo vasemman nimettömän sormus. Muita koruja vaihtelen tilanteen ja vaatetuksen mukaan.

Avainsanat: koru

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.06.2010 - 16:21

Kihla ja vihkisormus aina kädessä, en ota niitä oikeastaan koskaan pois.
Viimeksi otin pois kun nuo sormukset suurennettiin..

Kaikissa kirkollisissa juhlissa, esim häät, hautajaiset, rippi ja kaste tilaisuuksissa minulla on antiikkinen hopeinen rannerengas jossa lukkona toimii uskonnollinen merkki..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.06.2010 - 17:05

Kyllä on. 6 kpl sormuksia sekä Nomination-rannekorut 2 kpl, sekä rannekello tietenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 17:28

kihla,muistoja vihkisormus nimettömässä ...vasemassa sormessa ja muita sormuksia ja koruja vaihtelen fiilisten mukaan....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 18:14

Hopeinen ketju, jossa on hopeinen risti .
Se on yötä päivää kaukalla, juhliin laitan vielä jotain sopivampaa mukaan. En ole korujen kova käyttäjä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 18:20

timanttisormus.
muut korut tilanteen mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 19:31

Korvakoruja käytän aina sekä vapaalla ollessa kihlarannekettani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.06.2010 - 19:41

On kaksi kultaketjua kaulassa. Ranteessa on ranneke, mutta se ei ole koru.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 19:46

Kaksi kultaketjua löytyy täältäkin kaulasta, ja viisi sormusta sormista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 20:26

Kultainen panssariketju kaulassa ja joskus kultainen leijonasormus tai pirunnurkki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 20:51

Kolme kultasormusta joista kahta en enään saa poiskaan. Samoin kultaketju, jossa on pieni kultainen sydän. Kultaiset ketjukorvakorut. Juhliin laitan jotain suurempaa ja näyttävämpää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 21:56

Kultainen timantilla varustettu koru ,navassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 22:02

Vaihtelen koruja mielialan ja pukeutumisen mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 22:20

sitä yhtä pientä rinkulaa lukuunottamatta, ei mitään - ei koskaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 23:54

Ei sitä pientäkään sormusta nimettömässä. Aikanaan ei voinut työelämässä pitää ja laatikkon sekin on jäänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2010 - 03:12

Se yksi "pakollinen" saa luvan riittää.
Kallis kellokin saa luvan olla lipaston laatikossa. En suostu pitämään sitä enää koskaan.