Onko teillepäin ennustettu sadetta viikonlopuksi ja ensi viikoksi,tänne on valitettavasti ?

Avainsanat: ei pahemmin haittaa kun noi ulkotyöt

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.06.2010 - 15:19

pe
klo 21+16 °C poutaa
la
klo 03+13 °C poutaa
la
klo 09+15 °C pieni sateen mahdollisuus
la
klo 15+12 °C mahdollisesti sadetta
la
klo 21+11 °C mahdollisesti sadetta
5 vuorokauden ennuste
su
klo 15+16 °C sadetta ja aurinkoa
ma
klo 15+16 °C poutaa
ti
klo 15+18 °C mahdollisesti sadetta
ke
klo 15+20 °C puolipilvistä, poutaa
to
klo 15+16 °C poutaa

Lähteet:
is

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.06.2010 - 15:29

Aika sateista näyttää lähipäiville olevan luvassa. Ja minä joudun vielä koko huomispäiväksi ulkohommiin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 16:24

Sadettahan on tännekin luvattu viikonlopuksi ja aamusta asti on satanut, ei kaatamalla vaan tasaisesti...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 17:26

sataa sataa ropisee.....tääläkin päin varsinais-suomea koko viikinloppun ainakin....mut tykkään...tänään tullut ihan kivasti vettä , joskos se huuhtois noi siitepölyt pois ilmoista ,puista ja puskista...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 19:29

Sadetta on tulollaan ja ensi viikonkin ennustus näytti ikävälle, mutta pihatyöt on tehty, Onnelassa viheriöi joten pitää keskittyä vaikka sisäurheiluun. Vielä on kesää ja lomaa jäljellä...vielä tulee kauniita päiviä..laulaa Mamba ja mie.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.06.2010 - 19:40

Niinhän nuo pirulaiset lupasivat. 15 - 16 vaan lämmintäkin. Ihan hirvittää, kohta kaikki istutuksen mätänee eivätkä kasva kunnolla kun jatkuvasti tulee vettä eikä ole kunnolla lämmintä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 19:47

Taasko se sade alkaa, hyvästi helle. Eihän tuota kestänyt kuin päivän verran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 20:26

Huomenna sadetta, sunnuntaina kaunista ja sen edempää en halua vielä tietääkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 21:37

On luvattu sateita muutamax vuorokaudex.Minä tyttö tykkään sateestakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 21:51

Sataa ja ropisee, mutta eipä pala nahkakaan. Jotain positiivista. Kyllä se vielä kesäksi kääntyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 21:53

Sataa ,sataa ropisee. Sitä se ennuste lupaa.Ei mua haittaa hyvä että' luonto saa vettä.Linnut nauttii ihan silmin nähtävästi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 23:52

Alkoi tuossa puioleltapäivin satamaan. Lopusta ei ole tietoa. Ainakin koko viikonlopuksi nyt ensi alkuun. Et sillai tää Turus päi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2010 - 10:50

Se on hienoa,että vihdoin sataa...Nurmikko kun alkoi jo ruskeaksi käymään ja luonto"huutaa"vettä ainakin täällä raision suunnalla.Täällä kun ei ole satanut koko kesänä..Onhan sateessakin puolensa ja muistan miten pikku-sällinä oli kivaa olla ullakolla kun sade ropisi kattoon,salamoi ja jyrähteli.Ja siitepölykin vähenee sun muut noet ja tuhkat ilmassa.PS."Vielä on kesää jäljellä"...;-).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2010 - 21:53

Jatkossakin vielä sateita teidossa...saisi jo tulla kunnon kesä..