Aiotko seurata jalkapallon MM-kisoja? Entä mikä on suosikkisi?

Avainsanat: jalkapallo

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.06.2010 - 11:32

Kaikki seuraan ellei ole pakottavaa estettä. Henkilökohtaisesti pidän Hollannin joukkueen peliesityksistä (suosikkini). Tällä kertaa yleisesti ollaan sitä mieltä, että Espanja on lähellä mestaruutta. Mestarisuosikkini on Brasilia.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.06.2010 - 11:21

Loppuottelun ja ehkä muutaman muun pelin voisi katsoakin.
Suosikkeja minulla ei ole. Jonkun haastajan voitto olisi mukava yllätys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 12:03

en taida ...ei ole suosikkijoukkuettakaan .. mut voin nyt kyl sanoo arvauksen ..kuka voittaa ja se vois olla brasilia .. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 15:30

En aio eikä minulla ole suosikkiakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 17:08

En katsele jalkapalloa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 18:23

Ei pätkääkään ja kerrankin onneksi ei ole heilaa, eikä ukkoa, joka sitä mölyttäisi vyorokaudet ympäriinsä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.06.2010 - 19:36

En seuraa, sillä ei ole minun lemppariurheiluani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 19:52

Jalkapallon minä jätän väliin, kun en tiedä siitä mitään. Moottoriurheilua enemmänkin seuraan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 21:05

En todellakaan. Se on laji joka ei kiinnosta pallon vertaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 22:29

Seuraan ja suosikkini on Espanja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2010 - 14:26

EN Varmaan kivaa jos tykkää ?