Kiinnostavatko Victorian ja Danielin häät?

Seuraatko paljon kuninkaallisten tapahtumia.

Avainsanat: victoria ja daniel

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.06.2010 - 10:02

yhdet häät riitti mulle,
ne omat nimittäin,
en ole jaksanut muiden tuntemattomien häistä innostua

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.06.2010 - 06:46

Vaimo pitää huolen kuninkaallisten seuraamisista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 06:53

Ei kiinnosta. Minusta turhaa vouhotusta telkkarissa ja muissa tiedotusvälineissä... tosin en ole kattonut ohjelmia, kun jo ne mainoksetkin on riittäneet....

Tärkeintä lienee, että kaksi rakastavaista pääsevät avioliiton ihanuuteen ja elävät onnellisina elämänsä loppuun asti. Sen pituinen se.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 08:17

Ei minua, mutta mamma katselee ja tarkasti. Minä alan seuraamaan jalkapalloa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 08:39

Täytyy sanoa että ei kiinnosta, ei kiinnostanut silloinkaan kun vanhemmat vihittiin..
Ihmetyttää kun maksullisella kanavalla oikeen myydään koko hääkanava HUH HUH!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 08:54

en nyt kyl edes tiedä milloin ne tulee töllöstä, mutta jos ei erikoista ole voin niitä töllöttääkkin...no se jää nähtäväksi sitten..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 08:56

Ei kovin kiinnosta, enemmänkin alkaa jo kylläsyttää, kun joka paikassa ovat esillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 09:16

Parhainta onnea hääparille. Minun tv-aikani menee jalkapallon seuraamiseen. Lisäksi YLE areenasta seuraan päivittäin espanjalaisen kesäsarjan Naapureina Madridissa. Aivan hulvaton juttu. Tulee muuten arkiaamuisin ykköseltä 9.30

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 10:10

Ei minua kiinnosta julkkisten seuraaminen. Mutta onnea heille voin kuitenkin toivottaa.Enoni asuu ruotsissa ehkä häntäkään ei kiinosta suuremmin kunikaalliset häät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 10:18

Tuskinpa nuo häitä kummemmat on. Raraa palaa vaan reilummin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 10:50

Tuleehan noita kuninkaallisten asioita jonkin verran seurattua ja tottakait läntisen naapurimaan kruununprinsessan häät kiinnostavat. Kuninkaaliset eivät ole samanlaisia julkkiksia mihin nykyään lähes kaikki "TV-naamat ja tekstiviestittäjät" nykyään Suomessa luetaan. Niiden toilauksia en seuraa, ei kiinnosta, samaan kategoriaan kuuluvat missit ja mallit.
Pahanlaatuinen yhteensattuma kun joudun olemaan Saksassa avecina parin päivän tilaisuudessa joten en näe tapahtumia livenä, onneksi on tallentamismahdollisuus. Toki Saksassa häät tulevat TV:stä mutta ei ehkä ole tilaisuutta nähdä kuin osa jos on silloin hotellissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 11:19

Vielä ainakaan en ole seurannut.
Itse häätilaisuuden saatan katsoakin toisella silmällä, jos mitään muuta tekemistä ei ole. Samalla voi sitten vaikka napsutella. Jos on kaunis ilma, niin todennäköisemmin olen järvellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 13:28

Kyllä kiinnostaa. Minä nautin katsella häitä .Varsinkin, kun on niin kauniit ja suuret.Ihan varmasti katson.Nenä kiinni ruudussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 18:41

No tämä on kympin kysymys. Varmasti seuraan ja tihka tarkkaan. Minulla olisi lapsenlapseni häät, mutta en lähde, ovat niin kaukana ja nuorin tyrräreni täyttää 40 vuotta 19.6.2010.
Joten varaan aitoipaikan häihin. Vähän keljuttaa kun en voi häämaljaa kohottaa Viktorialle ja Danielille.
Vietän se päivän yksin täällä ja nautin täydestä sydämestäni heidän onnestaan.
(Päivä on muutoinkin muistorikas nuorin tyttäreni Soile syntyi 19.6.1970 ja oli juhannusaatto)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.06.2010 - 19:31

Äidistä ja tyttärestä on telkkarissa lähiaikoina ollutkin asiaa. Tuskin seuraan häitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 20:55

Ei liikaa kiinnosta, mutta varmaan uutisia tulee katsottua. Liikaa hössötystä yksistä häistä. Jutut Victorian veljestä ja siskosta harmittavat.Toivottavasti hääpari saa onnensa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2010 - 21:25

Ei todellakaan kiinosta tuollaiset häät..