Prinsessa Dianan iltapuku huudettiin 230 000 eurolla! Mitä naiset tuumitte uskaltaako näin kallista luomusta edes pitää?

Prinsessa Dianan musta iltapuku myytiin lontoolaisessa huutokaupassa yli 230 000 eurolla tiistaina. Chileläisen muotimuseon tarjous ylitti odotukset moninkertaisesti.

Puku oli muuten vuodelta 1981.

Saa miehetkin vastata.

Avainsanat: prinsessa dianan iltapuku

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.06.2010 - 12:01

Siinä ja siinä.
Vaihtaisinko asuntoni ja antaisin vielä rahaa päälle tuosta leningistä? Onko tuo edes sellaista kangasta, että siitä voi repiö autonvahaukseen sopivia rättejä? Päälleni en tuota laittaisi mistään hinnasta.
Onhan noita pölyisiä vaatteita museot pullollaan, mutta mieluummin katselen sellaisia, jotka ovat jonkun yllä ja silloinkin kiinnostaa puvun sisältö paljon enemmän.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.06.2010 - 06:57

Jos sen kerran on ostanut, niin mikä ettei sitä sitten pitäis... Tosin, ei kai sellaista historiallista osteta pitämistä varten. Vähän kuin muutakin keräilytavaraa... Vitriiniin näytille. Välillä voi käydä nuuhkaisemassa kuninkaallista tuoksua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 09:01

en kyllä uskaltais pitää sitä edes pankinholvis ...tai no ehkä siellä nippanappa .. , mutta onneksi ei ole moissii murhei ... kun en raaskis moista luomusta edes harkita ostavani ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 10:03

Ei kai noin kallista vaatetta uskaltaisi kuin korkeintaan varovasti hansikoiduin käsin hiplata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 10:06

museoonhan se meni eikä käyttöön ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 10:12

Joo en kyllä päälleni moista laittas.ja museossa sille on tosi hyvä paikka varmaan varattu siellä se on omiaan pääsejokainen joka haluaa sitä katsomaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 10:21

En pitäisi ja tuskin sopisi edes päällekkään :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 10:29

Pitäminen riippuu ihan siitä kuka sitä pitää, täytyy olla prinsessa tai muuten korkean tason julkkis.
Joku varmaan ostaa sen vaatekaappiinsa tai muuten vain näytille. Kyllä nuo julkkiskamat aina joku ostaa, museo tms.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 18:44

Enpä uhraisi ko.pukuun rahaa yhtään,jos vaikka mahdollisuus olisinkin, lahjoittaisin nekin varat
nälkäisille lapsille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.06.2010 - 19:33

Älytöntä touhua. Olisi tuokin ostaja pistänyt rahansa mieluummin vähävaraisten ja huono-oloisten ihmisten auttamiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 22:34

Ei taida olla tilaisuuksia mihin moisen luomuksen voisin laittaa. Dianalla oli kyllä upea tyyli ilman turhia koukeroita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.06.2010 - 21:24

Eihän sellaista voisi tavallinen ihminen päällesä laittaa..vaikka saisi ilmaiseksi..