Tietääkö kukaan tämän kesän muoti oikkuja, mikä on ehdoton ykkösvaate?

Minä en tiedä, kysyn teiltä onko muodissa jotain hurjan hauskaa tälle kesälle.

Avainsanat: kesän 2010 muoti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.06.2010 - 10:15

Kyllä sama kuin tuutikillakin tunikat ovat tänä kesänä in sekä kaprit.Sekä on tunikoita jotka ovat värikkäitä ja yksivärisiä ja todella näyttävän näköisiä,joissain helmat sivuista pidemmät kuin muualta.Harmaata väriä myös nyt tänä kesänä suositaan.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.06.2010 - 08:22

Vaatteiden tärkein ominaisuus on käytännöllisyys. Muoti menee ja tulee minun maailmaani hetkauttamatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 08:59

nyt on ihan in .. maksimekko ... eli täyspitkämekko ... luin jostain julkaisusta ja itse kyllä tykkään .. omistan sellaiset pattipolvet , et eipäs kehtaa minihameessa liikkua .. eikä sortseissa , jotta pitkähame on ok...tai pitkiksest , jotka ovat aina muodissa ... ainakin minulla ..:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 10:03

Joka puolella näyttää olevan tunikoita, joissa helma sivuilta pidempi kuin edestä ja takaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 10:33

Aika kummallista on pintamuori tänä kesänä, suosii kerrospukeutumista. Mitään käyttökelpoista en ole Suomesta tänä vuonna löytänyt, ulkomaan reissuilta olen vaatteita ostanut. Täyspitkä mekko/hame on nyt muotia, jospa vain jostain löytäisi sopivaa väriä. Kovin suurta vaatearsenaalia ei ainakaan Suomen kesää varten kannata hankkia, koska kesä on lyhyt.
Capreja näyttää oelvan ja se on housunpituus jota en siedä! Ihan kuin kangas olisi loppunut kesken...no onhan nyt taantuma. Caprit sopivat vain pitkille ihmisille, se on mielipiteeni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 11:39

Espanjassa näkyi hyvin lyhyitä shortseja, vai olivatko peräti minihameita.
Muuten en varsinaisesti seuraa, mitä ihmiset päällään kantavat, mutta jostain syystä noihin tuli kiinnitettyä huomiota. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.06.2010 - 19:30

Minä en muodista tiedä, vuoden, parin päästä se tämän päivän muotivaate on vasta minun päälläni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 21:01

Ykkösvaatteeni: töissä farkut ja toimistopaita, mökillä verkkarit ja T-paita. Pyhävaatteena valkoiset farkut ja tunika.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 21:09

Siinähän tuota muotia tuli jo edellä selvitetyksi. Caprit ovat kivoja ja olen eri mieltä siitä, että ne sopivat vain pitkille. Olen 164 cm ja minulle ne sopivat oikein hyvin...ovat toiset kehuneet..seksikkääksikin jopa. Tunikat ovat kivoja, kun on varaa valita värejä, leikkauksia yms. ja ei tuo masu näy niissä niin selvästi. Pitkät hameet ja mekot myös kauniita. Bermudahousujakin näkyy katukuvassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 22:00

Ei ole tullut muotia seurattua.Mutta kerros pukeutuminen aika jänää.Sopii ihanasti toinen toistensa kanssa .Nuorilla näkee aika jänniä juttuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 22:44

Tälle kesälle olen ostanut vain pari puseroa. Viime kesältä ja kesiltä on kaapissani lempivaatteita, joita pidän tänäkin kesänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2010 - 11:06

Minä tykkään pitää kesällä pitkää pukua.
Minä olen lyhyt tatti mallia oleva ihminen, toten kaprit ovat minulle pitkät housut.
Tilasin yhden tunikan, sellaisen aaltoilevan helman, mutta kyllä se meni yöpaidaksi,
en ole tottunut sellaiseen.
Hiekan värisiä pitkiä housuja ja remmikenkiä. Korkkarit ovat jo menneen talven lumia.
Mutta sitten minulla on oltava lippis tai kesähattu sellainen , jossa on lierit, häikäisy on niin kova muuten, vaikka on lasit voimakkuuksilla tummat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2010 - 21:32

tämän päivän keleissä kun on elellyt, niin olisipa tosi hyvä jokaisella olla Nokialaiset Kontiot, siinä se olisi kerrankin hyödyllinen muotioikku