Voi näitä miehiä!

Brasilialaisisä siitti tyttärelleen 7 lasta

Brasilian poliisi on pidättänyt syrjäisessä Experimenton kalastajakylässä 54-vuotiaan Jose Agostino Pereiran. Miestä epäillään tyttärensä ja lastenlastensa raiskauksesta ja vangitsemisesta.

Tytär on viettänyt vankina mudasta ja puusta rakennetussa talossa 12 vuotta ja synnyttänyt sinä aikana isälleen seitsemän lasta. Tytär oli vankeuden alkaessa vasta 16-vuotias.

Poliisi kuvaili tyttären ja hänen lastensa eläneen nälässä. Lapsilla ei ollut vaatteita ja he eivät olleet koskaan käyneet kouluja tai käyneet sairaalassa. Kukaan lapsista ei ollut maan virallisessa rekisterissä.

- Heitä uhattiin kuolemalla, jos he yrittäisivät paeta tai kertoa kenellekään, poliisipäällikkö Jair Lima de Paiva kertoo.

Näin uutisoi iltasanomat, kauheaa eikö vain? Miksi maailma on näin julma.

Lisätty: 11.06.2010 - 04:02

kategoria vahingossa väärä

Avainsanat: hassahtaneet miehet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.06.2010 - 10:15

Lyhyesti, ei mene minun jakeluun. Onneksi en kuulu tuohon joukkoon enkä voi kuvitellakkaan kuuluvani. Hyi Helvetti

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.06.2010 - 08:28

Uskon että tätä on tapahtunu jo vuosisatoja..

Salattua asiaa, mutta nyt vasta ollaan asiaan puututtu niin jäädään myös kiinni...

Ihmettelen silti äitejä jotka ovat vieressä vai ovatko niin aivopestyjä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 09:07

KRR ..kiroan ja manaan ... kuin voi olla tollassii P...PÄITÄ olemassa .. olen nyt tyytyväinne , kun puola laittaa tuon kaltaiset pöntöt leikkaukseen ja poikkasevat johdot moisilta paukapäiltä ... samaa sais laittaa suomeenkin ja mikä ihme siinä on , ettei noiden k.. päiden nimeä voida julkaista isoinkuirjaimin lehden etusivulla ja kuvan kera.. osais niitä ainakin varoa , ja vois vaikka kivitellä ... hyi hitsi , et inhoon yöx ..noit saastassii lieroi...ne on sellainne ryhmä jolle en keski edes vastaavaa ällötyksen nimeä .. INHOON niit niin paljoon...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 09:45

Tapauksia lienee monia, mutta harva niistä tulee julkisuuteen. Julkisuuteen tulevat tapaukset saattavat olla vain jäävuoren huippu. Ei ole missään tapauksessa oikein tuottaa tuollaisia kärsimyksiä kenellekään. Kaikkia ajatuksia ei voi edes kirjoittaa, mitä tuollaiset tapaukset aiheuttaa. Vihaksi pistää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 10:04

Kerrassaan vastenmielinen tapaus ja mikä pahinta, näitä vastaavia tunuu tuon tuostakin tulevan esiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 10:44

"Hulluja" löytyy... anteeksi kova sana mutta näin se vaan on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 11:35

Olisi tuokin saanut tyytyä lampaaseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 13:36

Sota aika teki paljon mielenvikaisia. Eikä annettu mitään hoitoja vaikka olisi ollut tarpeen.Suomessakin paljon lapsia kärsinyt tuon saman takia.Kaikenkukkuraksi salattiin ja lapsi jäi ongelmineen yksin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 18:55

Pilvin pimein alkaa näitä juttuja paljastua, Suomessakinn on aloitetttu tuomaan päivänvaloon,
näträ juttuja, jossa lapsi on ollut kärsijänä, ainoa kysymys, minulla on miksi nyt vasta, kun toinen
osapuoli on poistunut näyttämöltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.06.2010 - 19:28

Sairasta touhua, minä tietäisin kyllä mitä sille isille tekisin jos saisin vapaat kädet päättää ja toteuttaa rangaistuksen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2010 - 11:30

Törkeyden huippu.Isän voisi yhtä hyvin teloittaa. Ei mitään virkaa.