Hui Kanervaa, kaikkea se facebook teettää!

IS kysyi ulkoasianvaliokunnan kokoukseen puoliltapäivin marssineelta Kanervalta kommenttia ja selitystä Facebook-viesteihin 16-vuotiaan tytön kanssa. Kanerva ei vastannut mitään, vaan käveli ohi katsettaan siirtämättä.

Avainsanat: facebook

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.06.2010 - 08:18

Viriili kansamme edustaja toimii esimerillisellä tavalla suomalaisuuden puolesta ettei tulokkaat pääsisi enemmistöksi Suomessa!

Miten tämä voi olla naamakirjan vika? Kaippa nainen on itse mainoksensa sinne työntänyt.

Lisätty: 11.06.2010 - 09:51

Aamulehti sai Kanervan vastauksen:
www.aamulehti.fi/uutiset/kot...1247.shtml

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.06.2010 - 08:13

Iken temput ja turinat eivät kai yllättäne enää ketään. On luulemma siirtymässä Nokialle tekstiviesti konsultiksi. Taitoa ainakin on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 10:05

kani mikä kani

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 10:24

Älä muuta sano. Se Arkadian mäen ongelmalätelaitos tuottaa kaikenlaisia kansaa autavaa porukkaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 11:54

Sitä se seniiliys teettää.
Yläpää lakkaa toimimasta ennen alapäätä. Olisiko kyse tästä: yle.fi/uutiset/kotimaa/2010/...79572.html

Tässä vähän vanhempia uutisia Kanervasta: www.hs.fi/politiikka/artikke...5234758544

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 16:29

Työnsä hän on hoitanut uutisten mukaan hyvin, mutta se viesti mitä hän lähettää meille kansalaisille vapaa-ajan harrastuksistaan ei ole mieltänostava.

Jos minä naisena ylläpitäisin samaa menoa, minut olisi naurettu jo ajat sitten ulos kaikista luottamustehtävistä. Mutta hänen kohdallaan vaan puhutaan viriiliydestä ja sanotaan: pojat on poikia.

Kyllähän vastuu on äänestäjilläkin ...miksi me sallimme tällaista.

Lähteet:
moraali, vastuu, äänestämiskäyttäytyminen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 18:47

kyllä se vaan niin on , et ei tuo ike mihinkään muutu ..... jos ei pääse hoitoon.. tuollainen ei ole normaalia ... ei ainakaan tuon ikäiseltä tuon ikäiselle ....pysyis edes ikäistensä kanssa .. txt massa ... mutta jonkin sortin pakkomielle tuonkin on oltava ... sitä hänne puolisoaan kyllä hämmästälen.. mä oisin ajatsit potkinut tuonlaisen tyypin pihalle ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 19:01

Ikellä on piintynyt tapa, josta on vaikea päästä eroon.
Minun asiani ei ole ihmetellä ja tuoda hänen vakituista naisystäväänsä esille edes
tähän vastatessani. Naisystävä osoittaa suurta rohkeutta ja hienotunteisuutta, kun ei ole alkanut
pohtimaan lehtien palstoilla heidän juttujaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.06.2010 - 19:26

Kyllä kohta hävettää olla suomalainen kun meidän päättäjistöstämme löytyy pääministeristä alkaen vaikka mitä. Törkeä mies se Ile ja ällö minun mielestäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2010 - 21:52

Berluskonin elkeet muttei Berluskonin rahkeita, taitaa olla lukihäiriökin kun 16 ja 61 menevät sekaisin