Onkohan näin?

Omistaminen merkitsee vain huolia ja matkalaukkuja, joita joutuu raahaamaan mukanaan.
- Pikku Myy

Avainsanat: pikku myy

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.06.2010 - 21:16

ei ole minun kohdallani kauheesti tuo omistaminen huolta tuottanut , kun sen vaan omistan minkä tässä nään ja se ei huolta tuota , pikemminkin mielihyvää ... matkalaukuista viis .. ne pölyttyy kaapissa .. toivon , et sit kun sen aika koittaa , jolloin ei laukkuja tarvita sihen viimeiselle matkalle , niin saisin täältä rakkaasta kodistani sen lähteä taivaan kotiin, missä jo rakkaat läheiset minnuu oottelee :)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.06.2010 - 08:08

Uskottava se on kun Astrid Lindgren on näin kirjoittanut. Muumitarinoista löytyy paljon totuuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 08:44

Muumien tarinoissa totta toinen puoli!!!
Joten uskottava tuo lause on!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 10:06

Juuri noinhan se on!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 10:27

Minun ei Tarvitse omistaa mitään, rajaton käyttöoikeus riittää. Miten lienee Pikku Myyllä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 12:14

Ei toimi käytännössä.
Lauantaina tehdään taas kakkien aikojen ennätys lottomisessa, kun niin moni haluaa sen seitsemän miljoonaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 13:38

Moni ei ajattele hankkiessaan tuota asiaa.Huoliahan tulee heti ensimmäisestä omistussuhteesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.06.2010 - 19:24

Minä en ajattele ihan noin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 20:37

Silläpä oloni on ollutkin niin huoleton, kun ei ole ollut rahahuolia, eikä omaisuuttakaan ole matkalla kertynyt kuin sen verran, että kontiin mahtuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 22:51

Riippuu minkälainen suhtautuminen on omaisuuteen. Varallisuus ja varattomuus voivat aiheuttaa päänvaivaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2010 - 21:55

murheensa kullakin olit sitten pakkiiri Ankka tai pa.