Onko Rooman lähellä hyvää uimarantaa?

Olen kuullut, että Lazion alueella on hienot hiekkarannat jossa on mm. dyynejä.
Missähän päin siellä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.06.2010 - 09:24

Ostia Anticassa, jonne pääsee Roomasta junalla. Roomassa kannattaa ostaa edullinen turistilippu, joka kelpaa paikallisjuniin, metroon ja ratikkaan. Lipun saat ostettua Terminin (Rooman päärautatieasema) alakerrasta. Kysy tarkemmin infosta. Minua kiinnostaa historia, joten Ostian biitsi on toistaiseksi käymättä, mutta roomalaiset tuntuvat kovasti viihtyvän tuolla rannalla. Oheisessa linkissä aiheesta enemmän.

www.initaly.com/regions/seas...ichael.htm

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.06.2010 - 23:38

www.panoramio.com/photo/9567078 www.panoramio.com/photo/4198637
Tuon näköistä on Fiumicinon eteläosassa. Pohjoispuolella on taas aallonmurtajilla suojattua rantaa: www.panoramio.com/photo/10846607
Dyynejä en äkkiseltään löytänyt, mutta rantaa on kilometrikaupalla.

Lähteet:
google earth

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 08:12

Roomassa näkyy olevan vain Tiber river, voiskohan siinä viemärissä uida?
www.panoramio.com/photo/227005

Lähteet:
Panoramio