narahti seksistä lampaan kanssa?

Voi sanoa että kyllä siinä kellokin kalkatti, kun lammasta ...
www.uusisuomi.fi/ulkomaat/94...osituimmat

Avainsanat: ruotsalaisten hobby

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.06.2010 - 19:42

Sukupuoliyhteys eläimen kanssa ei ole laitonta Ruotsissa. Teot, joissa ihminen alistaa eläimen tuskalle tai pakolle, käsitellään sen sijaan eläinrääkkäyksenä ja ovat sillä perusteella rikoksia Ruotsissa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.06.2010 - 19:32

Bää, bää..on siinä saparo heilunut...mää, mää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2010 - 21:03

Mikähän se oli hyvän ja pahan paimenen ero?
Hyvä paimen panee henkensä lampaiden edestä.
Paha paimen taas niinkuin topisinpäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2010 - 21:22

Mikä Håkan lie kyseessä, hyi olkoon!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2010 - 23:43

no voihan kakkaläjä en muuta sano ... kaikkea kanssa .. mitähän noillakin ukoilla liikkuu tuol korvan väleis ... luulen , et ihan sitä itteetä... sontaa ja .k...ta :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 06:43

Lampaan takana on paimen... niinhän sitä lauletaan nuottien ollessa Matin ja Tepon biisin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 08:42

Kaikkea sitä näkee kun vanhaksi elää!!!

Ja niinhän tuo Pappa4 jo sanoikin..
tuo lause kuultu monia monia vuosia...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 10:09

Mitä, oliko Börje jättänyt Håkanin, kun piti tuollaiseen ryhtyä!

Lisätty: 11.06.2010 - 12:03

Kun aluksi tuota kysymyslistaa vilkaisin, luin että NAUTITKO seksistä lampaan kanssa....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 10:16

Se on sairasta hommaa.Menköön hoitoon se joka sellaista harrastaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 19:18

Onhan näitä eläimiin sekaantujia ollut maailman sivun. Miksikäs se maailma muuttuisi, ainahan kautta maailman sivun hairahtelevia paimenia on ollut..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2010 - 17:23

Kansalaisten harrastukset ovat hyvin liikemiesten tiedossa.

Ruotsalainen saapasvalmistaja TRETORN on tuonnut markkinoille 'lammaspaimenen saapas' mallin. Siinä on levennetyt varret niin että niihin sopivat myös lampaan takajalat.

Mainoksen mukaan on mukavaa kun voi keskittyä varsinaiseen hommaan eikä tarvitse juoksennella pitkin ketoa ilkikurisen morsion perässä.