Kesä ja kesälomat ovat alkaneet. Hankitko joka kesäksi uusia lomavaatteita ?

Itse kävin juuri ostamassa kumisaappaat, toisilla voi olla jotain muuta mielessä.

valperi-ontheroad.blogspot.c...lossa.html

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.06.2010 - 16:06

Pakkohan se on kun noista vanhoista suutin osa on kutistunut

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.06.2010 - 13:45

Minulla ei ole erikseen kesälomaa kun olen kotona. Yksityisenä hoitajana olen yleensä ollut mutta silti loma on määräytynyt mieheni kesä loman mukaan. mutta minulla ei ole pomoa tai en ole toisen yrityksessä töissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2010 - 14:28

Minä mielelläni lomailen mieheni kanssa ja hänen kesälomansa on tänäkin vuonna lokakuussa, vanhat syysvaatteet ja saappaat ovat hyvät vielä ja niillä sen loman käyskentelen. Hänellä nyt talviloma pukkaa päälle, Paimion paippiin taitaa mennä sen viettämään, ainakin muutamaksi päiväksi, shortseilla ja pieni paita päällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2010 - 14:40

En varmalla,tarpeen vaatiessa saatan jotain hankkia,kesäajaksi.Kumisaappaista tulee mieleen mun vanhat Kontiot,melkein halkeilleet,pitäis korjata,mutta murhellisena totean ettei mikään ole ikuista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2010 - 15:04

Yleensä alennusmyynneistä tulee osteltua jotain kesävaatteita, sekä loma- että työkäyttöön. Enemmänkin niitä lomakamppeita on hankittava juoniorille, joka kasvaa joka vuosi ulos edelliskesän vaatteistaan ja kengistään. Juuri eilen hurahti useampi kymppi, kun ostin hänelle lomavaatteita tulevaa kreikan matkaa varten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2010 - 15:55

En hanki varsinaisesti lomavaatteita, mutta alennusmyynneissä meinaan käydä valikoiman katsomassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2010 - 16:04

Ainahan sitä näin kesällä tulee ostettua uusia kesävaatteita jollei muuten niin ainkin sen kunniaksi, että pitkä ja pimeä talvi on vihdoinkin takanapäin. Mitenkään ylettömästi en kuitenkaan noita vaatteita ostele, en edes lomamatkan takia. Ne vähäiset vaatteet jotka hankin ostan mieluiten alennusmyynneistä, tai kirpputoreilta joista muuten voi tehdä välillä uskomattoman hyviä löytöjä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2010 - 17:18

En ostele erikseen vaatteita minkään kauden mukaan. Käyn vaatekaupassa vain kun siihen on tarvetta. Vaatteiden käytännöllisyys on täkeintä. Muodilla ei ole merkitystä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2010 - 17:21

En osta varsinaisesti.Silloin jos tartten jotain haen ekana kirppikseltä.Jos en löydä voin löytää kaupasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2010 - 18:58

Nyt olen hankkinut kesävaatteita koska entiset ovat " kutistuneet pesussa". Täytyi ostaa parit bermudat ja kahdet farkut sekä puseroita. Syksyn Lapin reissua varten joudun ostamaan ainakin uudet kumisaappaat. Joka kesäksi en siis hanki uutta...jos nyt pysyisin edes näissä mitoissani. Muuten pyörin noissa puutarhahommissa milloin minkäkinlaisella vaatetuksella...kuten näette tuosta linkin kuvasta......ei ole pelkoa, että kukaan sieppaisi mukaansa, ei pimeässäkään.

Lisätty: 10.06.2010 - 19:00

www.napsu.fi/matkailu/matkak...j%C3%A4rvi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2010 - 21:41

Tänään siivoilin vaatekaappiani. Ja ihmettelin itsekin etten ole hankkinut tälle kesälle mitään uutta. Ostan kyllä kun tulee tarvetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.06.2010 - 22:39

Neljä viikkoa lomasta menee kotona ollessa. Loput ulkomailla jonne tulee hankittua jotain uutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2010 - 23:52

olipas omaperäinen näyteikkuna siinä sinun kuvassasi... saapaat tili jo hankittua , eikä sitä oikeastaan lomaa varten mitään, mutta kesän juhlia varten hommasin koltun.. joka kyllä saa kelvata lomallakin .. ei ole mikään varsinainen juhlakolttu ... jotta käyttöön vain....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 08:18

Itselläni on ihan kivasti kesävaatteita nyt tänne koto Suomeen.
Mutta kesän lopussa kun suuntaamme Turkkiin, niin todella uusia asuja matkalta ostan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 20:06

Ei ole tarvis enään, jotain puseroa tulee hankitttua ja hyvät kengät tersutella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2010 - 17:26

simmarit, sammarit, kummarit ja pipon ..... jos koit ovat syöneet vanhat tai muuten vaan sattuu tarvitsemaan