Jos en pääse hautajaisiin ja muistotilaisuuteen, Minne voin lähettää adressin?

Avainsanat: adressi lähettäminen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.06.2010 - 12:14

Olen lähettänyt muistotilaisuuteen,siellähän ne ovat kerättynä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.06.2010 - 12:18

Toinen vaihtoehto on, että lähettää lähimmän omaisen kotiosoitteeseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2010 - 12:23

vainajan kotiosoitteeseen, mikä hänellä oli eläessään .
tai sitten lähimmän omaisen osoitteeseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2010 - 13:42

Mahdollissuus on lähettää vainajan kotiosoitteesseen.Taikka sit jos ei ole omaa avoipuolissolla ollut elossa hänen kuoltuuaan niin sitten sukulaiselle joka n lapsi tai joku muu tuttava tai tuttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2010 - 15:05

Voit lähettää sen vainajan kotiin tai omaiselle, joka toimittaa sen edelleen muistotilaisuuteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2010 - 16:11

Lähettäisin lähimmän omaisen osoitteeseen,tai paikkakunnan tai kaupungin kukkakauppaan. Menee perille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2010 - 16:22

annan jonkun mukaan jonka tiedän sinne menevän ,mikäli on puoliso niin nänelle, tai mahdollisille omaisille

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2010 - 17:22

Voi antaa jonkun läheisen mukaan joka menee hautajaisiin. Tai lähettää lähiomaisen osoitteeseen hyvissä ajoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.06.2010 - 22:36

Vainajan lähiomaisille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 08:22

Vainajan lähiomaisille, tai vainajan osoitteeseen, ja myös tuo muistotilaisuuspaikka onnistuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 10:43

Lähimmän omaisen kotiosoitteeseen. Osoitetaan edesmenneen lähiomaisille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 20:44

Kirjoitan kuoren päälle edesmenneen sen ja sen omaiset ja laitan siihen osoitteeseen, missä tiedän jonkun lähiomaisen asuvan. Tapanahan on, että ellei ole lähiomainen ja ei osallistu hautajaistilaisuuteen in hyvä tapa lähetää adressi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 21:23

"oikeaoppisesti" taitaa mennä näin
Väinö Vainajan Omaiset
Hautaamokuja X
XXXX Hauta
ja osoite siis tuon edesmenneen. kyllä siellä porukkaa käy jotta kaikki ajoissa tulleet postit ehtivät.

itse pistin kummisetäni adressin hyvissä ajoin, jotta sitten omaiset ehtivät ne saada ja pitäähän ne roudata sinne tilaisuuteen. joku ne siellä yleensä lukee.