Valmismatkatarjonta Suomesta lisääntyy ensi kesäkaudeksi. Apollo aloittaa ensi kauden myynnin Suomessa syyskuussa.

Tarjonta monipuolistuu, "ainaisten kreeta-rodos-vaihtoehtojen" lisäksi mm. Kreikkaan varmasti persoonallisempia kohteita tulossa. Kiinnostaako?

Lisätty: 10.06.2010 - 13:05

Apollo on edullisempi verrattuna esim. AM.n. Ruotsista lähdöt kruunuina joten ei viitsi alkaa laskemaan/muuttamaan hintoja euroiksi.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.06.2010 - 11:04

Varmasti kiinnostaa.
Väki alkaa olla jo käynyt kymmenen kertaa noissa "normaaleissa" lomakohteissa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.06.2010 - 11:20

Kyllä kiinnostaa sekä mahdolliset uudet kohteet että hintakilpailukin?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2010 - 12:00

Hieno homma,onhan ky.yhtiö jo yrittänyt vuosien varrella Suomen markkinoille.Hintapolitiikka matkoissa yleensä ratkaisee ja millainen Apollolla on?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2010 - 15:48

Voi olla hyväkin rarkaisu, mitta omatoimimatkoja kiitos

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2010 - 15:52

Kilpailu on aina tervetullutta. Toivottavasti Apollolla on monipuolinen tarjonta. Kreikkaan en ole aikeissa matkustaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2010 - 21:42

Hienoa, kyllä kiinnostaa. Vertailuja teen aina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.06.2010 - 00:11

Periaatteessa tarjonnan lisääntyminen on hyvä juttu, kovin kummosia eivät Apollon uutuudet näyttäneet ainakaan tässä vaiheessa olevan, mutta ensi kevääseenhän on aikaa ja kerkiävät vielä kehitellä asiaa.

Itse käytän niin minimaalisen vähän matkatoimistojen valmismatkatuotteita etten omalta osaltani usko Apollon tulon Suomen markkinoille vaikuttavan yhtään mitään.