Napsu on muuttunut kamalasti sitten viime näkemän.

En meinannut osata käyttää,mites itselläsi äly pelasi?

Avainsanat: napsu muuttunut

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.06.2010 - 10:13

joo uusia päivityksiä on ylläpito tehnyt ja itse tykkään täst uudesta " luukista " niin sanoakseni .. ja ollaan saatu myöskin uusia napsulaisiakin, jotta tervetuloa minunkin puolestani kaikille uusille napsulaisille tänne kivaan napsuun .... ja kiva et vanhatkin napsulaiset aina silloin tällöin piipahtaa kurkkaamas ... kuten nyt sinäkin kisuliäippä .. on kiva nähdä sinua taas pitkästä aikaa :)

Kysyjän kommentti

Kyllä tää uusi napsu ihan hyvältä näyttää,vaati vain hieman totuttelua,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.06.2010 - 10:17

No onhan tähän napsuun tullut muutoksia ja paljon onkin, mutta äkkiä niihin tottuu. Usko pois kissaäiti. Minäkään en ensin meinannut löytää täältä uudistuneesta napsusta mitään, mutta lopulta monen erheen jälkeen osastoiden etsiminen alkoi sujua ja napsun käyttö kulkea kuin enenvanhaan. Haalea ulkoasukaan ei enää häiritse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2010 - 10:45

Ollaan menty napsussa aimo askel eteenpäin. Minusta onnistunut ratkaisu. Ylläpito on kiitoksensa ansainnut. Hyvä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2010 - 11:18

Mukavastihan tämä on muuttunut.
Matkailusivustohan tämä alunperin on, joten ovat erottaneet matkailukysymykset omaksi osiokseen tietokilpailukysymyksistä. Kyllä tähän tottuu äkkiä.

Lisätty: 10.06.2010 - 13:10

Tuosta oikealta kun klikkaa "vastaa", niin eivät tule kahteen kertaan.
On tässä tietokoneessa paljon ärsyttävämpiäkin asioita, kuin yksi ylimääräinen klikkaus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2010 - 11:20

Minä en tykkää, kun nuo samat matkailukysymykset pyörii aina kovin pitkään heti alussa. Miksi ne pitää olla siinä erikseen ja sitten vielä muiden kysymysten seassa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2010 - 12:16

Halleaan yleiskuvaan tottuu,mutta olen sotinut alusta lähtien samaa kuin Tuutikki100 mainitsee,miksi ns.matkailukysymykset&vastaukset tuplasti vaikka matkailusivusto Napsu on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2010 - 13:07

Matkailukysymysten "pyöriminen" johtuu ehkä siitä että sponsori on sillä suunnalla. Ok kyllä, matkailu on asiaa, puuron ja vellin keitot vähemmän (sorry vaan marttaosasto!).
Ensin piti vähän tsekata mitenkä uuden kysymyksen teko onnistuu mutta kyllähän se.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2010 - 21:43

Paljon on muutosta tullut. Ja on hienoa että matkailu tulee enemmän esille, kun sivusto on kerran matkailupainotteinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.06.2010 - 22:34

Muuttunut on mutta helppoa tämä on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 20:47

Niin muuttuu maailma Eskoseni ja me muutumme mukana.