Aurinkoista aamua kaikille Napsulaisille.

Miten on aamusi alkanut?Minulla oikein mukavasti,Lappeenrantaa hellii vielä ainankin aurinko ja lämmintä on + 19.

Avainsanat: aurinko aamu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.06.2010 - 09:11

Työpäiväni alkoi poikkeuksellisesti jo kello viisi, reipasta ulkoilmaelämää kolme aamun tuntia. Väliin satoi, väliin paistoi, viileää oli.

Kysyjän kommentti

Täälläpäin sanotaan,et aikanen lintu madon löytää.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.06.2010 - 09:18

ihanaa aamua sinullekin... oikein hyvin tämä tästä pyörähtää käyntiin, kun on mummin vanhin tyttärentyrär mummilassa muutamia päiviä ja hänen kans sit kaikkea kivaa puuhastellaan, nyt kohti kauppaa siinä nuo ekat hommelit .. aurinko paistaa täälläkin siniseltä taivaalta , jotta ulos jossain vaiheessa .. josko sais noit rikkaruohoi nypityx edes hiukkasen ...ja mumminkulta pyyteli saunaakin lämpöiseksi , niin kaippa sekin kans sit lämmitetään iltasella ...jotta kaikkea kivaa pientä tässä on nyt edessä tän päivän aikana :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2010 - 10:43

Onhan täällä Airiston reunalla aurinkoista ja lämmintä. Mittari näyttää tuossa varjon puolella 19,5 astetta. Juhannusruusut aukeilevat ja tuoksuvat. Kesä näyttää meille parhaimpia puoliaan.
Niin voihan sitä toivotella huomenta, vaikka kello lähenee jo yhtätoista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2010 - 12:40

Kaunis kesäpäivä on,mutta tuntuu,kun olisi kova ukkosmyrsky tulossa..se on huomenna..pakko vaan kestää nämä asiat..toivon mukaan paistaa myrskyn jälkeen arinko..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2010 - 21:52

Kaunista iltaa, täällä vielä porottaa. Mutta tuulee kylmästi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.06.2010 - 22:33

Kauniiseen säähän sitä täälläkin herättiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 20:51

Kaunis oli ilta eilenkin, olin Pihlajaveden rannalla ongella ja sen jälkeen saunaa ja makkaraakin paistoimme jossain välissä, kyllä uni maittoi. Oli ihana auringonlasku, järvi oli tyyni ja iltarusko kultasi
taivaan rannan. Siinä taivas ja maa kohtasivat.