Efedriini alkoi kukuttaa, pappaa alkoi nukuttaa. Tiedäthän sä syyn jo sen, otin pienen aja en?

Aamu koittaa kohta oi,
rakkaus sen tuoda voi!

Hetki pienin kaunis on,
tunnekin aivan rajaton.

Avainsanat: uni rakkaus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.06.2010 - 10:20

kiitos kivasta runosta .. sinulla tuo runosuni pulppuaa ... heti näin aamusta .. liekö airiston ansiota moien suonen pulppuaminen ? ... mutta silloin ei ajeta , jos otetaan .. siinä olet aivan oikeassa ... nyt kun noist juoppolukoista puhutaan .. niin olen ehdottomasti (tuon alleviivaan.)... sitä mieltä , et jokaiseen kulkupeliin se pitää asentaa .. missä vaan on mootori .. onse sit maalla , ilmassa tai vedessä ... ja nopiaan sittenkin .. useita henkijä säästyis , jos ne alkolukot ois jo käytössä ...tässä jysrkkä kannanottoni kyseiseen asiaan vaikka siitä nyt ei just ollutkaan kyse ...

Kysyjän kommentti

Lukko päälle ja avaimet taivaaseen?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.06.2010 - 08:14

Muista aina liikenteessä, monta vaaraa ompi eessä. mutta pappahan on tunnettu viisaudessaan joten ei ajele.
Elät vain se rakkuden voimin rteenpäin.
En nyt kyllä tiedä mitä olet ottanut, mutta kuvittelen, ettei se lehmän tuotetta ole ollut Jospa astian kyljessä oli nautinta aineen kuvassa tosi ihana vaarin kuva.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2010 - 09:12

Oikein pappa, kun otetaan niin ei ajeta, muuten vaan kukutaan tai nukutaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2010 - 21:53

Kaunis värssy, pappa se osaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.06.2010 - 22:32

Jos otan - en aja, jos ajan - en ota.