Duunareille,onko työpaikallasi joku/joitakin henkilöitä joiden kanssa ei kemiat pelaa?mikä ratkaisu tilanteessa?

Avainsanat: kun ei kemiat spelaa niin ei spelaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.06.2010 - 17:43

kaikkia ongelmia ei voi, eikä tarvitse ratkaista,
yllätävän monet näistä voi yksinkertaisesti ohittaa ...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.06.2010 - 01:09

En tiedä yhtäkään työpaikkaa jossa ei yksi ole toisten kanssa hyvissä väleissä, siis joka työpaikalla on aina joku..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2010 - 04:52

Kyllä, aina löytyy joku jonka kanssa kemiat eivät pelaa. Mutta yritän tulla kauniisti ja kiltisti toimeen kaikkien kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2010 - 09:19

Töissä on ja häntä on vain pitänyt opetella sietämään ja olemaan niin, ettei asia häiritse päivittäistä työntekoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2010 - 10:16

aikoinaan.....ylenin työssäni ja henkilö jonka alaisuudesta pompsahdin rupesi hankaloittamaan työtäni urakalla. piikittelyä, seläntakana sepustuksia ymym.
sitten kun aikani siinä porskutin eikä mikään enää auttanut, menin esimieheni puheille. sanoin etten voi jatkaa työtäni jos tilanne jatkuu - jollein hän tee mitään asialle, vien jutun eteenpäin. hän lupasi jutella tämän henkilön kanssa.
asiat paranivat - toviksi. esimiehet vaihtuvat ja tilanteet muutenkin, yhden kesän vietin "yksin" työpaikallani kunnes ne tilanteet muuttuivat että tämä kiusanhenkikin joutui sitten lähtemään. olen edelleen samassa työpaikassa - seurannut ihmisten vaihtelua ym. pakko sanoa että tämä kertomani henkilö on pahimmasta päästä johon olen törmännyt. oikea paskiainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2010 - 16:34

Onhan noita muutama. He eivät hyväksy sitä että me muut työntekijät emme kaikessa noudata tarkoin heidän toiveitaan. Se aiheuttaa välillä koviakin kismoja. Jotta niitä ei enää tulisi ( ei ainakaan minun kanssani) ja rauha säilyisi joka työtunti olen ratkaissut asian siten että olen ensin mukamas kuuntelevinnani heidän toiveensa ja suostuvinani niihin. Sitten kuitenkin teen kaiken sillä tavalla jolla honnat sujuvat oikeasti parhainpäin ilman että he saavat totuutta selville.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 21:01

Aikoinaan vuodesta 1974 aina vuoteen 1983, esimieheni oli jos jostain henkilöstä voidaan sanoa
työpaikkakiusaaja. Kärsin sen nahoissani, olen hyvin huono sanomaan vastaan.
Siihen aikaan ei puhuttu työpaikkakiusaajista mitään. Vaihdoin työpaikkaa hänen takiaan.
Kyseinen henkilö on jo maalliset ytöt lopettanut, joten ei sen enempää, mutta huono mieli
on jäänyt kaihertmaan minua. Tunnen vieläkin ns."Herranpelkoa". (maallisissa asioissa.)