Onkos kellään napsuilijoilla itsellään tai vaimolla/tyttöystävällä tällaista ongelmaa?

www.iltasanomat.fi/uutiset/u...id=2190351

Avainsanat: liian isot hinkit lentokoneeseen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.06.2010 - 10:34

Ei luojan kiitos ole, eikä tule olemaan! Enhän tuollaisten puskurien kanssa pysyisi edes pystyssä ja empä minä jaksaisi jatkuasti kontatakkaan.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.06.2010 - 20:58

Ei luoja paratkoon! Siinäpäs sai Ferrari nokilleen, kun jätti silikonit hankki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2010 - 21:08

Vaivansa kullakin ja vielä vapaaehtoisesti hankitut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2010 - 21:35

Onkohan Irenelle lisätty silikonia vähän muuallekkin kuin rintoihin ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2010 - 21:46

Hinkit estivät mahdollisen kylkiluiden katkeamisen, joten ihan hyödyllisethän nuo ovat.
www.webbeteg.hu/uploads/hire...l_copy.jpg
Trauman saamista nuo eivät kuitenkaan estäneet ja tasapainokin tuntuu olevan kehnonlainen, joten kannattanee harkita toisenkin kerran, jos aikoo tuollaisilla kaunistautua.
Minun tutuillani ei tuollaisia ole kenelläkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2010 - 22:45

eipä ole moista ongelmaa ihan luomut riipukset ovat ... mut hiukkasen tuo kyl hymyilytti .. otsikko nimittäin ... kaikea ne jaksaakin tuol suures maailmas .. hohhoijaa :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2010 - 23:15

Ei kyllä noin isoja. En kyllä ole lentänytkään .en tiedä kuin pieni tila kyseessä.Välillä painaa ja on tielläkin.Mutta ihanat isot meloonit.Aitoa oikeaa ei silikoonia.Mieheni sanoo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2010 - 00:00

Ilmeisesti Papitilla kuva helv.hinkeistä,aika tuhtit olivatkin,smaksak.EI ole itsellä eikä läheisillä ongelmia rinuleista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2010 - 02:04

Jos se voisi olla totta, niin mä kuolen ikävään... Lauloi hän ken hallitsi asian!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2010 - 16:17

Järkyttävän näköiset.Luulisi elämän olevan vähän hankalaa moisten lisäkkeiden kanssa.Ajatella, että joku ottaa ja teettää ihan vapaaehtoisesti .Jos on sairaus tehnyt tehtävänsä, niin sitten silikonit ovat paikallaan.Niin. Miehet taitavat kyllä tuijotella mielellään noita silikoninaisia. Mene ja tiedä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.06.2010 - 22:28

Hyvin on ryntäät koneeseen mahtuneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.06.2010 - 11:15

Hyvin on minunkin ruhoni ryntäineni mahtunut penkkiin, ilam että on tarvinnut kallistaa istumakulmaa.