Nyt on Ruotsi on niin paljon esillä prinsessahäiden takia, kertokaas jotain hauskoja ruotsalaisvitsejä!

Mikä on maailman ohuin kirja?
- Ruotsalaiset sotasankarit
- - -- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mitä eroa on suomalaisella ja ruotsalaisella sotilaalla:
- Suomalainen on peräänantamaton

Avainsanat: ruotsalaisvitsit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.06.2010 - 22:01

" +15°C
Varmare än så här blir det inte i Finland, så vi börjar här; spanjorerna tar på sig mössor, vinterjackor och handskar. Finnarna solar.

+10°C
Fransmännen försöker förgäves starta upp centralvärmen i sina hus. Finnarna planterar blommor i trädgården.

+5°C
Italienska bilar vägrar att starta. Finnarna cruisar i cab.

0°C
Destillerat vatten fryser. Vattnet i finlands sjöar, älvar och åar blir lite tjockare.

-5°C
I Kalifornien håller folk på att förfrysa. Finnarna har årets sista grillparty före vintern.

-10°C
Engelsmännen sätter på värmen i sina hus. Finnarna tar på sig en långärmad tröja.

-20°C
Australierna flyr från Thailand. Finnarna slutar fira midsommar, hösten har kommit.

-30°C
I Grekland dör folk av kyla och försvinner från jordens yta. Finnarna börjar torka tvätt inomhus.

-40°C
I Paris spricker hus sönder av kylan. Finnarna köar vid korvkiosken.

-50°C
Isbjörnarna börjar evakuera Nordpolen. Finska armen flyttar vinterns överlevnadskurs till senare i väntan på riktigt vinterväder.

-60°C
Jultomten Korvatunturi förfryser. Finnarna hyr video och stannar inne.

-70°C
Den falska jultomten flyttar söderut. Finnarna blir frustrerade eftersom det inte går att lagra Koskenkorva utomhus. Finska armén drar ut på vinterns överlevnadskurs.

-183°C
Mikroberna i maten överlever inte. De finska korna klagar över att mjölkarnas händer känns kalla.

-273°C
ALL atombaserad rörelse avstannar. Finnarna börjar säga till varandra "Perkele, vad kallt det känns ute i dag".

-300°C
Helvetet fryser till is. Finland vinner Melodifestivalen. "

Tähän eräs oli lisännyt seuraavan:

" Min mamma fick skämtet i inlägg #13 skickat till sig via mail precis innan lordi vann melodifestivalen, vi skrattade gott åt det både före och efter vinsten. "

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.06.2010 - 21:15

Mitä lukee ruotsalaisessa liikenneympyrässä?

Korkeintaan kymmenen kierrosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2010 - 21:25

Mitä Ruotsilla on, mutta ei Suomella?

- Naapurimaa, jossa on älyllistä elämää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2010 - 21:30

Luftens annat,

Miksi Ruotsissa juodaan enemmän punaviiniä kuin mitään muita alkoholijuomia?
- Ruotsalaiset luulevat ettei se näy veressä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2010 - 23:16

Sven ja Håkan olivat Norjassa duunissa suomalaisen työkaverin kanssa. Kun duunit sitten loppuivat ja ruotsalaiset palasivat kotiinsa, kysyi Sven Håkanilta, että teisikö tämä suomalaisen olleen lääketieteellinen ihme. Mitenkä niin, ihmetteli Håkan. No, sanoi Sven, kun me aamulla mentiin sen kanssa duuniin, niin pomo sanoi, että tuolta tulee suomalainen kahden perseenreiän kanssa. :)) :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2010 - 02:01

De glider in!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2010 - 17:25

Tuleva prinssikin paljastui suomalaiset sukukujuuret omaavaksi Värmlannin suomalaismetsien miesten jälkeläiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.06.2010 - 22:24

Ruotsalainen päätti alkaa kasvattamaan kanoja. Se osti sata kanaa, mutta ne kaikki kuolivat. No, ei ruotsalainen tästä lannistunut. Se hankki uudet sata kanaa, mutta nekin kaikki kuolivat. Kolmannelle parvelle kävi myös samoin.
- Mitähän minä teen väärin, se ihmetteli, istutanko ne liian syvälle vai kastelenko niitä liikaa?