Mitä mieltä olet Björn Wahlroosin köyhien tukemista koskevista mielipiteistä?

Avainsanat: nallen mielipiteet köyhien tukemisesta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.06.2010 - 23:18

Nalle kuuluu Suomen suurimpien EU:n maataloustuen saajiin 2006
Halikko Wahlroos Björn Tuet yhteensä=156 539 €
Taulukko ei sisällä TE-keskusten kautta maksettuja maataloustukia, joihin kuuluvat mm. kasvihuone- ja luomuviljelyn tuet.

Suomen 1000 isotuloisinta 2006
sija 30. Wahlroos Björn Arne Christer Tulot yht.=7 176 509 €, Vero%=39

Kyllä noilla tuloilla puhetta riittää.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.06.2010 - 18:06

ehkäpä hän voisi omat maataloustukensa jättää vähemmälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2010 - 19:29

Nalle Wahlroos viljelee, omien sanojensa mukaan "pioneja ja parsaa" Joenniemen/Åminnen tilallaan Salossa - EU:n tuella. Kuinka hän voisi ymmärtää tai tietää mitään tavallisesta elämästä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2010 - 21:26

Kovin on Nallukan mielipiteet sitten 70-luvun kommunistivuosien jälkeen muuttuneet. Varmaan harmittaa, kun pörssi laskettelee ja heiluttelee etenkin pankkiosakkeita - mitenköhän se Nordean valtaus etenee .... kannattaa / ei kannata / kannattaa....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2010 - 21:30

olen ollut erimieltä Björn Wahlroosin kanssa jo kuusikymmentäluvulta asti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2010 - 21:40

Suututtaa ja vihastuttaa, ei saa Nalle minultakaan kannatusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2010 - 01:46

Lapsetkin jo lauloivat: "Se hämmästyttää kummastuttaa pientä kulkijaa..". Mikähän niitä ihmisiä riivaa. Luokkajako on todellinen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2010 - 13:15

Mitä tarkoittanee lausunnoillaan eli ketä? Omat ajatukseni vievät määrättyyn suuntaan ja ihan oikeita toteamuskia hänellä on. En uskalla kirjoittaa enmpää.... saa vielä syyteen rasismista mutta en usko että suomalaisia tarkoittaa.
On ok herättää keskustelua ja sitä hän yleensä tekee. On muutakin ajattelemisia kun ainaista kepua ja heidän pj-kilpailuaan joka alkaa jo suunnattomasti ärsyttämään.
Esimerkki siitä että radikaali nuori voi löytää oikeankin tien!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2010 - 16:14

Eivät ole minun ja Nalle Wahlroosin ajatukset koskaan menneet yksiin, eivätkä mene nytkään sillä katson asioita ihan eri näkövinkkelistä kuin hän ja häntä kannatavat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.06.2010 - 22:19

Mies jota en ymmärrä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.06.2010 - 21:16

Björs Wahlroosista ja Suomen köyhistä ei voi puhua edes samana päivänä.