Sydän täynnä tuskaa..tyttäreni lapesta??Miten selviän näistä kivuista??

On niin rakas minulle..Ensin paksunsuolen syöpäleikkaus....ja sitten palleatyrä leikkaus..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 10.06.2010 - 22:07

Liisukka hyvä, hän on hyvässä hoidossa ja kaikki menee hyvin. Pysy sinä pirteänä jotta voit sitten piristää lapsenlastasi.

Kysyjän kommentti

Sanoit ihan oikein..kiitos..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.06.2010 - 23:17

en osaa muuta sanoa, kuin jaksamista trille molemmille ...ja jos suinkin voit, niin ole hänelle tukena ja turvana ....anna voimaa hänen jaksaa , sitä hän tarvitsee ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2010 - 23:56

Voimia ja tukea Sinulle, ei meille anneta raskaampaa taakkaa, kuin minkä jaksamme kantaa.
Tuskien ja kipujen mies on sairautemme ja taakkamme jo kantanut, siihen uskomalla uskaltaa
elää huomisen päivänkin ja sen varassa joskus lähteäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2010 - 00:59

Jaksamista ja voimia teille molemmille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2010 - 08:04

Minusta ei siitä selviäkkään, mutta sen kanssa oppii elämään. Toisilla se kestää kauemmin kuin toisilla ja olo on aina tuskainen. Voimia ja elämäniloa kaikesta huolimatta toivottelen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2010 - 08:10

Paljon voimia sinulle liisukka ja iso voimahali myös tyttäresi lapselle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2010 - 08:50

Kaikki tuki ja turva teille kaikille läheisille. Aika saa imeitä aikaan.Luottavaisesti eteen päin.Kannustakaa toinen toisianne. Leikkaukset ei koskaan ole kivoja asioita.Nuoret ajattelee asiat eri tavalla, niillä ei ole mitään ennakko asenteita .Mikä paranemisen kannalta oikein hyvä asia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2010 - 21:44

Päivä kerrallaan eteen päin. Sairauden voittamisessa on tärkeää säilyttää optimistinen mieli, myös läheisten tulisi tsempata ja ajatella myönteisesti. Seuraava ohje ei sovi kaikille, mutta omakohtaisesti tiedän esirukouksen auttavan, joten näin halutessasi vie kirkkoon esirukouspyyntö. Voit tehdä pyynnön nimettömänä. Voimia teille kaikille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2010 - 13:53

Yritä jaksaa vaikka raskasta se on sen tiedän.Miksi elämä koitelee raskaasti toisinaan joskus tuntuu että,jumalaa ei oliskaan.Autaishan hän hädässä kärsivää jos olemassa ois. minusta tuntuu välillä että en usko jumalaan.MUTTA VOIMIA SINULLE JA LAPSELLESI JA LAPSENLAPSELLESI SAIRAUDEN VOITTAMISEEN.