Saatko usein maksumuistutuksia laskuista,siis sulaa huolimattomuutta?

Tunnustan häpeillen,sillä duunimatkoilla en pysty maksamaan ja etukäteen harvemmin maksan...tänään sain tuntea loistavan tunteen repiä maksumuistutus,joka oli mennyt ristiin maksun kanssa B-)

Avainsanat: maksumuistutuksien saapuminen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.06.2010 - 23:03

Olen pyrkinyt siihen,kun joku lasku tulee..laitan samantien maksuun eräpäivänä..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.06.2010 - 23:19

laitetaan maksut maksuun saman tien, kun ne tulevatkin....kaikkihan on maksettava eikös juu ...mitä tässä maailmassa velkaantuu.....on laulussakin jo sanottu....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2010 - 23:20

Jostain kumman syystä operaattorin laskun kanssa on ollut ongelmia, vaikka on suoraveloituksessa. Ei ummarra. En ole kuitenkaan joutunut maksamaan laskutuslisää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2010 - 23:26

eipä ole tapahtunut miesmuistiin, eli ei sen jälkeen kun tuli mahdolliseksi hoidella netin kautta laskuasiat ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2010 - 23:48

Näinkin on päässyt joskus käymään, mutta harvemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2010 - 23:51

Eipä ole niin käynyt, joskus jos on ollut kiikun kaakun tilipäivä lähellä, soittamalla selviää.
ei ole muistutusta tullut yhtään, joten näin tähän asti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2010 - 00:24

Pyrin maksamaan eräpäivänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2010 - 03:45

en,minulle ei tule laskuja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2010 - 06:25

En saa.Maksan laskut aina ajallaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2010 - 06:49

Oisko kerran pari käynyt muistutus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2010 - 08:02

Kyllä tuo on yksi homma, mikä tulee hoidettua säntillisesti ja ajallaan. Kerran tuli muistutus ja mapista löysin tarpeelliset tiedot. Oli sekin aiheeton ja harmitti asian vaatima selvittely.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2010 - 08:12

Kun laskuja tulee, hoidan ne netin kautta maksuun välittömästi niin eivät unohdu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2010 - 09:11

Hyvin harvoin on tapahtunut. Nykyisin ei enää ollenkaan...nettipankin ansiosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2010 - 10:06

En muista koskaan saaneeni sellaisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2010 - 10:26

Empä saa, sillä minulle ja koko perheellemme on kunnia-asia maksaa kaikki laskumme ajallaan. Itse vaipuisin varmaan häpeästä maanrakoon jos joskus unohtaisn pelkkää omaa huolimattomuuttani maksaa jonkun laskuistani ajoissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2010 - 23:42

Maksan laskut heti, enkä eräpäivänä.
Monet omista asiakkaistani tekevät samoin, eikä se tunnu lainkaan pahalta. Ei tarvitse jännittää, että maksaako asiakas ollenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.06.2010 - 22:06

Erittäin harvoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.06.2010 - 11:34

Ei tule muistutuksia. Olen aika tarkka laskujen kanssa.