Käykö Ranskassa Visa Electron?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.06.2010 - 22:57

Satavarmasti,jos vain tilillä on katetta,kävi jo paljon aiemmin kuin Suomessa oli edes käytössä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.06.2010 - 23:15

Kyllä voit korttia vinguttaa ihan vapaasti..Eli kelpaa kyllä maksuihin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2010 - 23:28

turhankin hyvin on käynyt jo niin pitkään kuin minulla se on käytössäni ollut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2010 - 00:24

Kyllä käy, joten kortti vain vinkumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2010 - 08:00

Toimii, toimii. Mikäli on muuten toimiakseen. Häiriöitä sielläkin ilmenee satunnaisesti. Hyvää matkaa!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2010 - 17:07

Pankissa jo kauan sitten vakuuttelivat, että mm. kaikissa Euroopan maissa voi sillä maksaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2010 - 23:47

Ei ole moista korttia enkä taida ottaakaan kun rekkamies jäi ilman evästä Lohjanharjun kioskilla Suomessakin.
Minä setäs setelirahalla sain!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2010 - 15:54

Hyvin tuntui käyvän ostoksiin aikakin.Taksien vakmiudesta un ole aivan varn, joten huvä pitää aina köteistäkin mukana