Kuinka aloitit FaceBook-"urasi",varovaisesti katselemalla ulkopuolisena tai heti asiaan?

Avainsanat: facebookin aloitus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.06.2010 - 22:50

vilkaisin varovasti ja jätin koko homman siihen ...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.06.2010 - 23:22

Sama juttu kuin vv:llä, ei oikein "nappaa" tuo juttu. Toisaalta on mukava, jos löytää joitakin kauan kadoksissa olleita tuttavia esim. kouluajoilta. En ole käynyt varmaan kuukauteen FB sivuilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2010 - 23:23

sain kutsun s.postiin ja sit se olikin jo menoa ja meininkiä....koukkuun jäin samantein... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2010 - 00:00

Kerran ystävättäreni kutsusta, hän kertoi laittavansa sinne paljon valokuvai ja sai kiinnostukseni
heräämään, sillä meillä on yhteisiä tuttuja.
Olin muutaman viikon, mutta tyttären poikani pudotti mummon maan pinnalle, sanoen, että se on
massajoukon hommaa, joten hänkään ei siellä ole.
Minulle se oli aika sekavaakin, kyllä ehdin nämä sotkuni tehdä muutenkin.
Ja eihän siinä tarvitse kuin salasana muistaa ja sivu aukeaa oitis, tervetulotoivotuksineen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2010 - 00:21

Hyvin varovaisesti ja hitaasti edeten. Ja varovainen olen edelleenkin. Pitää muistaa ettei ole liian sinisilmäinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2010 - 07:43

Niinhän se yleensäkin menee elämässä. Ensin katsellaan ja sitten kokeillaan. Ainakin suurimman osaa aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2010 - 08:12

Ensin vain katselemalla, nykyään jonkin verran lähettelen sitä kautta viestejä kavereilleni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2010 - 19:03

en ole naamailua aloittanut -enkä aloita.
joskus katon työkaverin olan takaa kun nauraa jotaan hassua juttua. poika käy, äijä käy, tytär käy - en jaksa edes alottaa moista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2010 - 01:04

Tulee siellä päivittäin käytyä jo parin vuoden ajan..
Mukava jo siksi kun saa omat aikuiset lapset sitäkautta paremmin kiinni, säästyy tuo soittaminen vähemmälle.
Ja matkoilla kun olen käyn noin viikossa pari kertaa ilmoittamassa mitä meille kuuluu.
Se oli pari vuotta hyvä juttu kun olimme Rodoksella maanjäristyksen aikaan niin kännykkämme sai monia monia viestejä ollaanko kunnossa. Menin heti FB ilmoittamaan että kaikki OK olemme kunnossa..