Matkalle lähdössä,pakkaatko laukun paljon aikaisemmin vai vasta esim.lähtöaamuna?

Avainsanat: minkälaiset pakkausrutiinit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.06.2010 - 22:49

jos olen yksin lähdössä,
pakkaukseen menee vajaa puoli tuntia ja sen teen aamulla ellei ole aikainen lähtö tai sitten illalla ennen nukkumaanmenoa

jos taas on kyse 'seuramatkasta' , laukkuja pakataan eiku/juuku periaatteella 'ikuisuus' , joten parasta aloittaa ajoissa

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.06.2010 - 23:15

Mietin tarkkaan mitä tarvitsen mukaan, joten aloitan hyvissä ajoin valmistelut. Itse pakkaamiseen ei kulu kauaa aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2010 - 23:27

hyvissä ajoin....jotta ne ehtii purkaa , pakkaa , purkaa ja pakkaa ...noin useaan kertaan ja sit melkein kaikki se joka ekaks sinne pakkasin tulee sit viimiselläkin kerralla pakatuksi, ne siinä välissä ovat vain harjoitus kappaleita....mut kuuluu asiaan ... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2010 - 00:20

Aloitan hyvissä ajoin, joten kerkeän sen pakkaamaan ja purkaan moneen kertaan.
Tulee mieleen onks se ja se mukana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2010 - 00:26

Tuppaa jäämään siihen edellisiltaan, jos lähtö on seuraavana päivänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2010 - 02:10

Vähän vilkuilen vaatteita,mitä pitäsi ottaa mukukaan..pakkan kyllä laukun aina illalla,jos on aamusta lähtö...ja reissussa kiroilen..miksi taas piti ottaa turhaa vaatetta mukaan,,.....Samoissa lumpuissa aina kävelee...
illaksi pitää kyllä aina olla vähän pitrsakkaa,,mitä päälle pistää..
Illasta voi vähän joku vilkuilla...olen sen huomannut..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2010 - 06:47

Pikkuhiljaa pakkaillaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2010 - 07:01

reppuun ei turhaa mahdu, ei mene kauan pakkaamisessa aikaa. matkustan minimaalisella vaatevarustuksella, reissunpäältä voi ostaa lisää jos tarvitsee. kameralaukku painavin matkavarustus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2010 - 07:41

Äkkilähtöjä kun harrastelen, niin pakkaaminen tehdään aivan loppusuoralla. Tuiki tarpeelliset on aina valmiina. Kuten passi, kukkaro ja hammasharja, sekä nitrodiskon tarvitsemat pillerit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2010 - 08:09

Ajoissa mietin, mitä otan mukaan mutta itse pakkaaminen hoituu sitten hetki ennen lähtöä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2010 - 09:10

Aloitan hyvissä ajoin pakkaamisen jotta voin sitten edellisenä iltana ottaa laukusta pois kaiken ylimääräisen. Vähitellen olen oppinut vähentämään vatteita ja kenkiä. Ostin pienemmän laukunkin ettei tulisi otettua liikaa tavaraa mukaan. Siis järjelliseen suuntaan menossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2010 - 09:59

Jos lähtö on esim. klo 07.00 aamulla, en kyllä pakkaamista jätä sille aamulle!!
Aloitan tavaroiden listaamisen ja keräämisen muutamaa päivää aiemmin. Pakkaaminen tapahtuu lähtöpäivää edellisenä iltana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2010 - 10:33

Pakkaan matkalle lähtiessäni laukkuni hyvissä ajoin valmiiksi jottei mitään tärkeää jää mukaanottamatta eikä turhaa kamaa laitettua kannettavaksi. Haluan myös välttyä siltä kuhealta kiireeltä ja myöhästymisenpelolta mikä yleensä syntyy kun laukun pakkaamisen jättää lähtöaamuun vaikka tinkisi edellisen yön unitunneista ja nousisi pakkauspuuhiin mielestään riitävän ajoissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2010 - 00:04

Hyvissä ajoin, jo pakatessa on kiva fiilistellä reissua!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2010 - 00:58

Noin viikkoa ennen tuomme laukut vintistä alas ja siihen lisäämme pikkuhiljaa niitä mitä olevinaan tarvitsemme, vaikka useinmiten on todella turhaa kamaa usein mukana..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.06.2010 - 22:03

Listaa mukaanotettavista teen pitkänkin aikaa ja lähtöpäivänä vasta pakkaan.