Lähdet matkalle ja saavut määränpäähän hotelliisi. Mieti, muistele mitä teet ensimmäiseksi, kun avaat oven?

Lisätty: 09.06.2010 - 19:47

Itsellä se menee tätä rataa: ovi auki, kengät pois, laukku lattialle ja huoneiden tarkistus, onko tarpeeksi tilava, millainen kylpyhuone, onko hyvät sängyt (pikainen koemakaus)...sen jälkeen alkaa heti laukun purkaminen. Vaatteet siististi komeroon ja hetkeksi oikaisen sängyn päälle tekemään suunnitelmaa. Ajankohdasta riippuen ulos tutkailemaan hotellin ympäristöä, syömään ja siitä se loma sitten jo alkaa.

Avainsanat: sisälle auki ovi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.06.2010 - 23:18

Avaan vaatekaapin ovet ja puran laukut. Seuraavaksi toilettikamat kylppäriin. Sitten tutkailemaan hotellia / ympäristöä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.06.2010 - 22:20

vilkaisen ympäri kämpän että se on siivottu edellisen asukkaan jäljiltä ja katson että sieltä löytyy kaikki tarpeellinen rekvisiitta ja siitä se sitten alkaa ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2010 - 22:37

Jaahs,hotellissa ollaan,samat rutiinit kuin VVllä,mutta kylppäri-osasto tärkein ja ekana...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2010 - 23:29

katsastan tilat ...puran kamat ja sit tutkimaan ympäristö.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2010 - 00:27

Tarkistan huoneen, ja asetan tavarani paikoilleen. Sen jälkeen suuntaan hotellin lähiympäristöön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2010 - 00:31

Yleissilmäyshän se ensiksi luodaan ja availlaan mahdolliset ovat ja kurkistetaan mitä niissä on.
karmein kokemus Tanskassa oli komero, jossa oli russakoita viljalti.
Puistattaa vieläkin. Vuosiluku on joku 1967.

Lähteet:
oma kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2010 - 07:39

Kyllä se menee järjestyksessä: Ensin valot ja sitten vessa. Muut milloin ehtii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2010 - 08:09

Teen yleiskatsauksen huoneeseen, laukkua puran sitten myöhemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2010 - 08:58

Ihanaa ja heitän matka kamat lattialle.Olen rätti väsynyt matkasta heitän sängynpäälle pitkäkseni.Katselen kattoa ja nousen hetken päästä.Katselen ikkunoista ,peilistä ,käyn vessassa.
Nyt on suuremmat tehty voisi mennä vilkaseen hotellia sisältä ja ulkoa.Viihtyykö täällä.Siitä luulisi tuttujakin siunaantuvan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2010 - 10:00

Pikasilmäyksellä katson miltä huone näyttää. Sen jälkeen tavaroiden purkaminen laukusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2010 - 12:42

Ihan ensimmäiseksi lasken laukut lattialle ja riisun kengät jaloistani. Jatko niinkuin useimmilla muillakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2010 - 13:05

pidän sänkyä selässäni tovin,
sitten repun ja kameralaukun kaappiin,
kortti / fyffee farkkujen taskuun ja tepastelen ulos katselemaan ympäristöä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2010 - 00:56

Vilkaisu huoneeseen, sen jälkeen tulee laitettua matkalaukusta tavarat pois.
Hetken olemme parvekkeella, kunnes lähdemme ulos lämpöön tutustumaan lähipiiriin jossa olemme..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.06.2010 - 22:00

Menen ja avaan parvekkeen oven.