Missä sarjakuvassa esiintyy Milou, ja kuka hän mahtaa olla?

Avainsanat: milou

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.06.2010 - 20:07

Tiesin: olen nuorempana tainnut lukea kaikki Tintit, eli Milou on Tintin mukana kulkeva pieni valkoinen koira.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.06.2010 - 21:58

Hän on Tintin valkoinen kettuterrieri, hau, hau.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2010 - 22:27

Tuon muistan tietoa hakematta. On Tintin koira. Olen niitäkin joutunut lukemaan, vaikka en erikoisemmin pidä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2010 - 00:51

Tintin seikkailut (ransk.Tintin) puheissa pelkästään Tintti belgialaisen sarjakuvataiteilijan Hergen
luoma sarjakuva. Tintin uskollinen seuralainen on hänen koiransa Milou, valkea karheakarvainen
kettuterrieri, joka seuraa Tinttiä kaikkialle.
Tintin ja Miloun suhde on erittäin syvä ja toistuvasti he pelastavat toinen toisensa hengen.
Milou on perso alkoholijuomille toikkaroi humalassa ja pitää luista ja ruosta, joita hän varastelee.
Tintti on sanomalehtimies. Tintti on eräs 1900-luvun tunnetuimpia ja lueteuimpia sarjakuvahahnoja, myyty yli 200 milj.kpl. ja käännetty yli 50 kielelle.

(Jos olisi äkkiä kysytty, olisi Tintiiä sanonut pikkutytöksi, en ole lukenut koskaan sarjakuvia, joten tämän katsoin reilusti googlesta hänestä kertovasta luvusta.9)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2010 - 17:27

Tintin pikku koira.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2010 - 01:06

Taitaa aniharva olla tietämättä Tintin koirahan Milou on..

Lapsena tuli luettua paljon Tinttiä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.06.2010 - 22:00

Tintin paras ystävä - koira.