Nyt vähän vakava kysymys??Kumpi on parempi ensin leikata.Paksunsuolen syöpä vai palleatyrä??....

Nuori ihminen on kysymyksessä..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.06.2010 - 20:07

Olen itse paksusuolen syövän laikkauksen kannalla 1. mutta neuvotelkaa ,kyselkää ja puhukaa lääkärin kanssa potilas päättää aina itsestään suostuuko.Sairaudessa leikkaus tärkeä.Onhan joitain mitä ei voida leikata.Sitten lääkitys.Nyt kun on kaksi sairautta kannattaa puhua vieläkin tarkemmin.
Hyvä lääkäri yleensä puhuu ja selittää.Kyllä kaikki järjestyy ihan varmasti.Kaikki ottaa aikaa.

Kysyjän kommentti

Nyt on jo asiat ihan hyvin..onnneksi..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.06.2010 - 17:21

Sanoisin heti kättelyssä, että paksunsuolen syöpä ensin, tyrä ei ole hengelle vaarallinen, jos ei kuroudu, mutta tietämättä tapausta, neuvottelisin heti hoitavan/leikkaavan lääkärin kanssa, joka varmasti tietää prognoosin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2010 - 17:36

Kyllä ehdottomasti syöpä. Mitä varhaisemmin sen saa hoidettua. Äitini on saanut tällähetkellä jo 17 vuotta jatkoaikaa kun todettiin ja operoitiin ajoissa. Tyrä ei ole niin kiireellinen yleensä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2010 - 20:07

Syöpä tietenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2010 - 20:51

kyllä se on tuo syöpä... toivon nuorelle pikaista paranemista ja kestämistä niistä hoidoista ....onneksi meillä on hyvä lääketiede ja melkein kaikki ...on parannettavissa ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2010 - 21:00

Toivon että kysyt mieluummin lääkäriltäsi tätä asiaa, hän tietää parhaimmin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2010 - 00:45

Syövän kannalla olen, mutta lääkäri tietää parhaiten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2010 - 13:49

Tuo on asia, jossa oikean vastauksen voi antaa vain asiaan perehtynyt lääkäri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.06.2010 - 21:34

Hyvänen aika sentään, ilman muuta syöpä.