Onko Napsulaisista kukaan kasvis-syöjä??

Avainsanat: kasvis-syöjä...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.06.2010 - 15:00

Vaikken syökkään ainoastaan kasvisruokia, vaan lihat ja kalatkin kelpaa, niin käytän kasviksia silti todella paljon ruuissani. Laitan esim. kastikkeisiin miltei aina vähintäin yhtä kasvista. Valmistan myös vähintäin kerran viikossa ruuaksi jotain pelkistä kasviksista, viimeksi eilen kasvisvwokkia tomaateilla.

Kysyjän kommentti

Samoin täällä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.06.2010 - 23:54

itse en , mutta tiedän kyllä paljon noista jutuista , kun tyttäreni on.. ja aina ,kun hän tulee käymään teen myöskin kasvisruokia ..hiukka enenmän kuin normaalisti ...onneksi hän ei ole niiden suhteen ronkeli , kuhan en käytä mitään eläinperäisiä , kuten lihaliemiä ym ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2010 - 04:47

En varsinaisesti, mutta kasvispihvit ovat herkkuani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2010 - 07:32

Tykkään kasvisruuista. Mutta olen sekaruuan käyttäjä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2010 - 09:14

Jos HK:n sininen on kasvis, niin sitten minä olen kasvissyöjä.

Lisätty: 08.06.2010 - 09:50

Vesikielellä kuitenkin odotan ensimmäistä tuoreista vihanneksista ja uusista perunoista tehtyä kesäkeittoa. Todella hyvän makuista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2010 - 10:32

Sekaruokaa märehdin,suuremmaksi osaksi kasviksia,vain leikkeleitä harrastan.Itse en lihaspihvejä paistele,mutta syön mielelläni.Grilliin pujahtaa toisinaan bratwurstiakin,mutta yleensä siipikarjaa.
Ystävistä löytyy vain kasvisruoan syöjiä,yhteiset keitokset eivät riitele keskenään vaan täydentävät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2010 - 13:53

Ei ehdottomalla linjalla mutta hyvinvalmistetut kasvisruoat kelpaavat kyllä. Niitä saa hyvin Suomen ulkopuolella jossa raaka-aineitakin on runsaasti tarjolla. Viime viikolla nautin aika monta kertaa lounasaikaan kasvisruoan. Kasvislisäkkeitä laitan kotioloissa aika usein.
Miellän asian niin että maltillinen sekaravinnon syöminen on se paras ratkaisu, silloin ei tarvitse popsia mitään ravintolisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2010 - 17:52

Samoin kuin edellisetkin. Kasvikset ja hedelmät sekä marjat hyvänä lisänä ja vitaamiinien lähteenä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2010 - 17:36

Aiemmin olin. Raskausaikana aloin syödä jonkin verran naudanlihaa ja kanaa sekä kalaa ja syön niitä harvakseltaan nykyäänkin. Sianlihaa en syö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.06.2010 - 21:16

Syön niitäkin, mutta en pelkästään niitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2010 - 18:12

mielestäni ehdottomuus on kaikessa pahasta,
sulosesti sekaisin kaiki minkä juoksematta kiinni saa ...