Näetkö unia? millaisia ja miten ne vaikuttavat elämääsi?

siivoilin tuossa vanhoja blogejani ja törmäsin yhteen unikuvaukseen, aika tyypillinen minulle ...

valperi.blogspot.com/2007/05...utytt.html

Avainsanat: uni

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.06.2010 - 21:11

Napakettupuuhkaunia...ei tavallisesti,mutta joskus unimaailma tosi mielikuvituksellinen,onneksi ne unohtuu,yleensä eikä vaikuta elämääni.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.06.2010 - 22:21

Olen nähnyt ihana unen...mutta heräsin kesken unen..ja nyt en tiedä miten elämäni jakuu..haaveilen vaan kuuta kuutamolta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2010 - 22:37

Olipas siinä Valperin unessa kertakaikkiaan mielikuvitusta. Nuorempana näin jos jonkinmoisia unia, mutta vanhemmiten en ole oikeastaan nähnyt unia - en ainakaan niitä muista. Äitini nukkui pois keväällä ja häntä olen tavannut unissani monena yönä, oikein mukavia unia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2010 - 23:10

Täällä toinen joka näkee todella mielikuvitusunia...mutta yleensä olen hävittäjälentäjä tai sissi käsikranut kourissa. Joskus sitten näen ennusunia ja yleensä seuraavana päivänä se tapahtuu. Matkaunet ovat minulle melkein joka öisiä ja nytpä painakin pääni tyynyyn sillä väsyin metsäpolulla. Saapa nähdä millaisia kuvia katsellaan ensi yönä. Mielenkiintoisia, hauskoja sekä romanttisia unia itse kullekin tarpeidensa mukaan.

Lisätty: 08.06.2010 - 08:36

Huomenta...johan olikin mielenkiintoinen unimaailma. saapa nähdä käykö toteen.

Lisätty: 08.06.2010 - 10:35

Jäi vastaamatta unien vaikutuksesta elämääni...no joskus ne lohduttavat, toisinaan varoittavat ja monesti vain rentouttavat. Unimaailmani on monta kertaa mahtavan rikas, mutta en niitä unia sitten ajattele enää sen kummemmin. Nuorempana nämä enneunet ehkä pelottivatkin kunnes ymmärsin, että lahja se on sekin...mummoni oli samanlainen unennäkijä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2010 - 23:58

mielenkiintoisia unia valpperi katseleekin sieltä kaivosta kurkkien :)) joo olen kyl sellainen uneksia .. unissa sekä valveilla .. mut toistaseksi olen ne kyl vielä erottanut ne toisistaan... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2010 - 07:35

En nykyisin enään näe juurikaan unia.Nuorempana joitain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2010 - 12:26

Oikein kateeksi käy, kun omat uneni ovat niin mitäänsanomattomia, tavallisia sattumuksia, mukavia tai vähemmän mukavia.
Villit unet ovat jääneet kauas nuoruuteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2010 - 13:51

On öitä etten näe ollenkaan, mutta sitten toisinaan nään paljonkin. Ja jotkut unet toistuvat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2010 - 01:42

En oikein paljon näe unia, mutta jos näen koskevat sairaala maailmaa.
Ehkä syynä on kun paikkoja kolottaa varsinkin öisin.
Vanha kansa sanoo",että joka uniinsa uskoo, se varjoonsa hukkuu."

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2010 - 17:38

Näen lähes joka yö unia. Usein näen unia erilaiista taloista ja asunnoista. Niiden kunto ja sisustus kuvaavat yleensä aika hyvin sen hetkistä elämäntilannettani. Usein näen myös työhöni liittyviä unia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.06.2010 - 21:13

Harvemmin näen ja nekin ovat niin sekopäisiä elokuvia ettei niissä ole mitään järkeä. Jossakin elämäntilanteissa olen nähnyt toteutuneita enneunia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2010 - 20:49

yleensä ne ovat kertausta menneestä - enemmän selittävät tapahtuneita kuin ennustavat tulevia -