Vain muutaman €n takia,aiotko lisätä heinäkuun alussa ravintolaruokailua,kun veronalennus koittaa?

Avainsanat: ravintolaruokailu heinäkuun alusta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.06.2010 - 21:12

vyössäni olevien reikien lukumäärän takia en aio ...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.06.2010 - 22:14

En muutenkaan käyttele ravintoloiden palveluja kuin pari kertaa vuodessa. Nostakoon ja laskekoon miten tahtovat minun puolestani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2010 - 22:26

Käyn senverran harvoin ravitolassa..että hinnat eivät minua rikastuta tai köyhdytä...nautin vaan sitten siintä hetkestä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2010 - 22:32

Käyn ravintolassa syömässä aivan yhtä "usein" kuin tähänkin saakka eli muutaman kerran vuodessa. Kotona on niin hyvät sapuskat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2010 - 00:05

tuolla liikkuessa reissus, kyllä tulee poikettua syömäänkin aika useinkin , mut ei se sen enenpää eikä vähempää siitä alesta johdu .. silloin syödään , kun nälättää ...juodaan , kun janottaa , jos kahvi hamasta kolottaa niin poiketaan kupposelle ...:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2010 - 08:32

Enpä usko, tulee käytyä muutama kerta kk:ssa ravintolassa ruokailemassa ja varmaan sama linja jatkuu. Täytyy printata muutaman suosikkipaikan lista netistä ja katsoa sitten heinäkuun puolella, miten hinnoille kävi eli hyötyykö asiakas todella jotain. Niin ei käynyt silloin kun kampaamohinnoista oli kyse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2010 - 13:53

En aio.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2010 - 15:31

Ei ole mitään vaikutusta minun ruokailuihini.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2010 - 18:07

Käyn silloin kun käyn kuten tähänkin asti. En niin usein että sillä olisi mitään vaikutustä käyttäytymiseeni. Joskus vaihtelua kotiruualle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2010 - 18:27

Sikäli aion lisätä, koska 50 euron ravintolalahjakortti polttaa taskussa. Muuten emme ravintoloissa juuri ruokaile.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2010 - 09:54

En ole ravintola ruokailija, joten ei vaikuta minuun mitenkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2010 - 19:18

enpä usko.
eilen käytiin pizzalla äijän ja pojan kanssa. olin lupaillu niitä jo pääsiäisen pyhistä asti kun vintillä niin reippaasti remonttia tekivät. mietin ihan tosissani mitä sillä 15€´lla olis saanu jääkaappiin -kaikkea muuta paitsi pöytään palvelua ja iloista yhdessäoloa - herkuttelua.
oikeesti käyn ehkä "ulkona syömässä" kolme (?) kertaa vuodessa. oikein listaravintelissa kerran vuodessa / kahdessa.
pihi mikä pihi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.06.2010 - 21:11

Harvoin siellä nytkään käyn, tuskin lisääntyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2010 - 20:51

sponsorit pääsevät hitusen halvemmalla