mikä on paras virusten torjunta ohjelma?

kannattaako sitä vaihtaa usein kuten minä teen...f-secure rikkoi koneen talvella.käytössä firefox.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.06.2010 - 19:33

olen koko ikäni käyttänyt Norton 360 Premier Edition´ ia.
www.symantec.com/fi/fi/norto...er-edition

Kysyjän kommentti

linkki sivulle ja ei ihmettelyä miksi f-secure kaatoi ohjelman...on tehny sitä muissakin koneissa (näin kertoi korjaaja)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.06.2010 - 22:01

Vai niin. Minä olen f-securen tyytyväinen käyttäjä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2010 - 12:49

F-Secure minullakin on ollut iät ja ajat, eikä mitään ongelmia ole esiintynyt.
En oikein usko tuohon, että F-Secure olisi rikkonut koneen. Firefoxissa itsessään oli ja on vieläkin kaksi vakavaa tietoturva-aukkoa, jotka sen saattavat tehdäkin päästämällä hyökkääjän koneellesi.
Päivitin hiljan erään toisen konetta ja firefox tarjosi uutta päivitystä, jonka tein. Sen jälkeen Firefox itse varoitti noista vakavista puutteista ja kehoitti poistamaan lisäosat käytöstä.
Tässä linkki uutiseen:
www.digitoday.fi/tietoturva/...0104224/66
Miksi ja miten vaihtelet virustorjuntaa? Ostatko aina uuden lisenssin? Minä en ole vaihtanut yhteenkään koneeseen virustorjuntaohjelmaa, vaan jatkanut samalla kuin ennenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2010 - 15:31

Minulla F-Secure ja luotan siihen kuin muuriin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2010 - 19:40

Minulla avast aina vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2010 - 21:38

McAfee Security Scan on toiminut meidän tietokoneessamme todella hyvänä virustorjujana. Sen kun tietokoneesemme hankimme kaikenmaailman tuholaisongelmat lakkasivat oitis. Suosittelen sinullekkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2010 - 19:51

F-Secure on minulla ollut vuosia käytössä. Olen ollut tyytyväinen. Ei siis ole vertailukohteita ja näin ollen vaikea sanoa mikä olisi tai on paras.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.07.2010 - 15:42

Avast riittää tavalliselle kotikäyttäjälle, ja on ilmainen, älkää menkö halpaan ja ostako kalliita virustorjunta ohjelmia, hidastavat vaan konetta.