maksaako opiskelu portaanpään kristillisessä opistossa? siis ammattikoulutus aikuiselle

olen perheellinen eli ryöstääkö koulu viimeiset rahat

Lisätty: 07.06.2010 - 20:12

koulun sivuilta ei löydy mitään,mutta tiedän että vastaavat koulut maksaa noin 400 kuussa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.06.2010 - 20:03

www.portaanpaa.fi/opisto/
Vilkuilin läpi,mutta en ryöstöhintoja llöytänyt muuta kuin kesähotellin hinnastosta.Paras kysyä itse henkilökohtaisesti opistolta.

Kysyjän kommentti

kysyin opistolta ja ihan sama, kun ei otettu opiskelemaan ,koska ei ole työkokemusta...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.06.2010 - 08:24

Kyllähän se maksaa, mikäpä nyt ilmaista olisi. Opistoissahan on täysihoito eli asunto ja ruokailu joten ei sitä voi ilmaiseksi saada. Ota yhteyttä opistoon, saat sieltä tarkemmat tiedot kustannuksista ja koulutuksesta yleensä.
Hinnat eivät ryöstöhintoja varmasti ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.06.2010 - 22:45

Riippuu siitä mistä koulutusohjelmasta on kysymys. Eli mitä vastaavaa koulua tarkoitat?

Pääsääntöisesti majoitus ja ruokailu arkipäivisin on maksutonta esim. kymppiluokalla, lukiossa ja lastenohjaajakoulutuksessa sekä vaikka maailmankansalaisuuden koulutusohjelmassa. Opiskelijat joutuvat maksamaan oppikirjoista niin kuin muissakin lukio-opinnoissa tai ammatillisissa opinnoissa ja joistain materiaaleista voi olla erikseen maksut (esim. taidepuolella). Päätoimisena opiskelijana Sinulla on oikeus myös opintososiaalisiin etuuksiin (opintotuet ja -laina).

Lähteet:
www.portaanpaa.fi/koulutukset/