mistä löytää kunnollisia netin googlen avulla sanakirjoja,joista voi kysyä lauseita viroksi??(siis nettisanakirja??)

Avainsanat: nettisanakirja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.09.2008 - 17:49

Lauseita kääntävää sanakirjaa netistä en ainakaan itse löytänyt, mutta jos välttämättä sellaista tarvitset niin kokeile selata tuon linkin sanakirjat läpi jos niistä vaikka joistain löytyisi kääntömahdollisuutena viron kieli:

www.tvnewsradio.com/linkit/s...kirjat.htm

Jos pelkkiä sanoja kääntävä sanakirja kelpaa niin tässä pari hyvää:

www.ilmainensanakirja.fi
kaannos.com/sanastot/nopeahaku/viro/

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.09.2008 - 23:39

Päätin sitten minäkin tulla pitkästä aikaa kirjoittelemaan..

Laura, olet väärässä. Googlella on oma kääntäjä joka on seuraavassa osoitteessa:
translate.google.com/transla...e_t?hl=fi#

Valitettavasti viroa en tuolta kuitenkaan löytänyt.
Google ei ole ko. kääntäjää ollenkaan mainostanut. Kääntäjä on ainakin ollut buginen, mutta sitä parannellaan jatkuvasti jotta se tulisi ihmisten tietoisuuteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2008 - 07:31

En löytänyt kääntäjää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.09.2008 - 19:07

Netissä saattaa olla sanakirjoja, jotka käyttää lauseita, mutta sinuna en sitä käyttäisi. Se ei ikinä voi olla varma, että onko lause oikein. Esim. jos käännät lauseen Kuusi palaa, voitko auttaa? Sanakirja voi kääntää sen tarkoittamaan numero kuusi tulee takaisin, voitko auttaa? Et ikinä voi tietää,että mitä se sana sitten tarkoittaakin. Kysy vaikka napsulaiselta.