Mariaanaa myötäillen,mikä on sun pitkän tähtäimen toivomus? Itsellä toivomus,että jalat ja pää toimisis ja pitkään.

Avainsanat: ptt pitkän tähtäimen toivomus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.06.2010 - 16:59

Ja-a PateT. Pitkän tähtäimen toivomus on elää loppu elämä ihan omassa rauhassa, vapaana ettei kukaan sorra, ei valehtele eikä käytä hyväkseen ja se vaatiikin tiettyjä järjestelyjä joita näköjään pitää rueta harkitsemaan toden teolla. Toivon pysyväni terveenä tai siis ainakin tässä kunnossa mahdollisimman pitkään, että voisin vielä kerran olla vapaa ja nauttia elämästä. Ennen kaikkea toivoisin elämääni niitä iloisempia päiviä enemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.06.2010 - 16:42

Menisivät sitten kaikki ominaisuudet yhdellä kerralla jos mennäkseen ovat. Odotan vaan sitä loppuelämää, koska vietän aikani siellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2010 - 17:20

Pitkän tähtäimen toivomus on, että perheen juniorista tulisi kunnollinen ja elämäänsä tyytyväinen ja onnellinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2010 - 18:02

toiveeni ois , et jos mentävä on niin suorin saapain ja noopeesti ...ei tarvis jäädä kellekkään vaivoiksi .. eikä veronmaksajien , sen enimpää kuin kuluttamaan yhteiskunnan muitakaan resursseja ...ja vieel pien toivo , jos ois mahdollista , niin kupasahtaisin täs kotopiiris ... näin nyt liitää kämmenet yhteen ja kuiskaa hartaan toiveen .. luoden silmät yläkertaan :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2010 - 19:46

Että pää pelaisi tavallisissa asioissa ihan loppuun asti.Ilman sairauksia.Saisin katsoa vanhuuden salot lävitse ja voimattomana poistua kenenkään tietämättä.En halua edes itseni tietävän .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2010 - 20:17

toivon,että mies saisi apua kipuihin (lihas-sairaus) ja tila pysyisi edes samana.on 45 vuotias.neorologisella sanotaan ettei mitään lääkettä ole kipuun

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2010 - 20:27

Terveenä hautaan. Vielä muutaman vuosikymmenen haluaisin taivaltaa, sillä on niin paljon mitä haluan elämästä oppia. Suunnitelmissa on asua mökillä kesäkausi ja rönttäkelit etelässä. Tykkään tosi paljon vaeltaa Kanarian vuoristoissa, joten sekään ei olisi hullumpi asuinpaikka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2010 - 13:18

Kun vakavampi sairaus iskee, haluan pakastimeen niin pitkäksi ajaksi, että parannuskeino on keksitty ja lääkkeet ikuiseen elämään.
Vitsi, vitsi. Kun nyt näkisi tyttäreni pääsevän onnellisesti oman elämänsä alkuun. Jatko onkin jo sitten toissijainen asia. Toivottavasti terveyttä riittää edes kohtuullisesti, kun näitä koulukavereita tuntuu kaatuvan yhä tihenevään tahtiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2010 - 09:51

Kovin pitkälle ei elämäänsä voi edes suunnitella, joutasin sinne avaruuskapselin harjoituskappaleeseen koekaniiksi. Toivon itselleeni rauhallista ja kivuntonta kuolemaa.
Kuin unessa nukkua täältä pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.06.2010 - 21:03

Onnellinen ja hyvä sekä arvokas loppuelämä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.06.2010 - 21:46

ettei enää koskaan menis yhtään huonommin kuin on joskus mennyt,
se on paljon toivottu, mutta toivoahan saa ...