Mitä sinä toivot juuri nyt?

Lisätty: 07.06.2010 - 16:51

No jo. Useampi toivoi pääsevänsä vessaan ja toivottavasti asianne on turvallisesti mennyt perille viemäristöön. Itse toivoisin pääseväni just nyt kauas pois valheita ja petturuutta josta ei näy loppua tulevan. Se lyö kuin piiska. Yhtä kovaa ja kipeästi, mutta se jättää ne haavat vain sisimpään.

Avainsanat: haave toive

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.06.2010 - 14:30

no ihan just nyt :

että toi akkaväki vihdoinkin tulisi ulos veskistä tai mun on juostava kulmantaa ...

Lisätty: 07.06.2010 - 18:26

... joo siististi ja sivistyneesti selvittiin tällä(kin) kertaa pulmatilanteesta ...

tosin jo hetken ajattelin sitä käsilaukkujuttuakin joka tuli esille muutama kysymys aikaisemmin

- pienestä se voi olla kiinni tuo ihmisen arkipäivän onni ja hyvinvointi -

Kysyjän kommentti

Kitos vastauksestasi. Niin, joskus se on pienestä kiinni, ihmisen onni ja hyvinvointi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.06.2010 - 14:10

lottovoittoa ens lauantain arvonnassa .. siin ois kivasti millejä ... jot tollainen joka viikoinen toive vain... ja tämä on kyl ihan ollut jo kestotoiveena .. loton alusta asti , et toiveeseen oon jo tottunut .. :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2010 - 14:53

VV,otan osaa,asia varmaan jo hoidettu joko tai...mun kaino toivomus olisis,että terveys eli jalat ja pää toimis,töissä jaksais(samat syyt),Ay just nyt,että auri paistais pitkään,lähdössä kasvimaalle tarkastuskierrokselle,onko mitään esillä...sekin toivomus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2010 - 15:29

Ihan sama täällä ,kun vähäviisalla..ovet paukkuu,kun vuoronperään juoksemme vessassa..Meni päivän meininki pieleen..mitä oli suunitteilla..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2010 - 16:44

Juhannusruusut ovat jo numpullaan. Muutama jo aukeamassa. Voi kun kaunistaisivat jussin päivien viettoa. Valkoiset ja siniset sireenitkin ovat jo täydessä kukassaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2010 - 17:22

Toivon, että sää lämpenisi helteiseksi ja aurinko jaksaisi helliä meitä koko kesän pitkälle syksyyn saakka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2010 - 20:21

pääsisin pois rivitalosta ja saisin oman saunan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2010 - 20:29

Päästä pois oravan pyörää polkemasta. Minulle sopisi oikein mainiosti Osmo Soininvaaran esittämä ehdotus, jossa niille, jotka haluavat tehdä lyhyempää työpäivää se sallittaisiin ja niille, jotka haluavat enemmän rahaa saisivat tehdä työtä niin kuin haluavat. Siis haluaisin enemmän laatuaikaa elämälleni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2010 - 10:32

Toivon, että tämänkin päivän loputtua minulla olisi syytä iloita jostain, vaikkapa vain pienen pienestä asiasta ja että saisin nähdä vielä huomisenkin ja että silloinkin voisin toivoa samaa kuin tämän päivän päätteeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2010 - 13:23

Nyt kun kysyit, toivon sinulle jatkossa onnellista elämää.
Itse odotan, että sade loppuisi ja viitsisin mennä pilkkomaan puita.Varsinaisia toiveita minulla ei paljon ole. Jos haluan jotain, hankin tai teen sen. Jos en pysty, niin pyrin unohtamaan sen saman tien.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.06.2010 - 16:46

Parempaa loppuelämää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2010 - 18:33

Tämän flunssan toivoisin pian ohi. Muuten olen suht koht tyytyväinen elämääni. Lottovoittoa odottelen, että voisin jälkikasvua ja vanhempiani yllättää. Olen luvannut rakentaa rivitalon ja ottaa jälkikasvun ja vanhempani asumaan omiin rivareihin. Tosin pitäis tietty muistaa lototakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.06.2010 - 10:11

Toivon juuri nyt, että nämä napsun kyssärit loppuisi ja pääsisi lähtemään mökille.