Helsingin Linnanmäen huvipuistossa on tosi riehakasta menoa, tiedätkö mitä kaikkea?

www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa....06/1139234

Lisätty: 07.06.2010 - 00:51

tervetuloa pohjalaiset, puukot ja puntarit mukaan ....

Lisätty: 07.06.2010 - 00:51

.

Avainsanat: joukkotappelu linnanmäki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.06.2010 - 01:06

Kauhistus ja lasten paikassa tälläista menoa. Härmän häjyt voisivat lähtä nyt liikkeelle.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.06.2010 - 01:33

Romskut ja somput,johan on melkoista menoa,häjyjen kinkerit lasten leikkiä.En tykkää kun meno on tämmöttiiseks menny huvipuistossakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2010 - 07:56

Tämä uutinen kun tuli julki. Sanoin miehelleni että nyt taitaa suomalainen vielä puuttua.Mutta entäs sitten kun suomalainen astuu mukaan, mitä seuraa.Tuleelo loppua muutakuin r na .Se nimittäin poltaa päreensä lopullisesti.Ottakaa maahan muuttajia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2010 - 08:14

Linnanmäen joukkokahina alkoi tuntia ennen sen sulkemista,ilmeisesti Kieputin-laite jonosta.
Noin 150 ulkomaalaistaustaista nuorta aiheutti sen. Kukaan ei loukkantunut vakavasti.
Aiemmin päivällä oli ollut myös jonkinlaista hässakkää.
Linnanmäellä oli tavallista enemmän väkeä, kun sinne pääsi kaksi yhden lipun hinnalla.

Lähteet:
yle uutista otettu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2010 - 08:17

Lisää vaan niitä sopuleita, sekaan pohojaalaaset...kyllä Suomi voittaa. Ikävää on tuollainen. Kulttuurinrikastuttajat...hm....paree kun en sano nyt tämän enempää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2010 - 09:46

Tappelevat milloin missäkin. Ei kauankaan aikaa kun Lappeenrannassa tappelivat Kebab-ravintoloiden oikeuksista. Mikähän mahtoi tällä kertaa olla syynä tappeluun. Kaiketi joskus sekin paljastuu. Taitaa olla tullut pysyvä ilmiö tännekin maailmankolkkaan. Ainoa hyvä puoli on, jos tappelevat vain keskenään. Vaara piilee yleistymisessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2010 - 14:20

Kyllähän siellä kuvien mukaan aikalailla oli ulkomaalaistaustaisia henkilöitä paikalla, joku naisihminen väitti että suomalaiset eivät oikein ymmärtäneet, ylireagoivat tilanteessa!! Meillä sentään reagoidaan ennenkuin alkaa tulla "haavoja ja r....ita", onneksi niin. Noin suuressa joukossa voi vahinko sattua ihan rauhalliselle ihmiselle, ei kahinoitisjoille itselleen.

Lisätty: 07.06.2010 - 14:46

Linnanmäki ei ole pelkästään lasten paikka, siellä on ohjelmaa myös aikuisille.

Lisätty: 08.06.2010 - 08:36

Eilisillan TV-uutisissa kerrottiin että mukana rähinöissä oli ollut myös 4-vuotias lapsi eli nuorena vitsa näköjään väännetään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2010 - 15:19

jassoo, josko munnyssitte pitääs lähtiä täältä asti Lintsille järiestystä pitämähä, ottaasin kauhavalaasen ja härmälääsen föliyhyn kaveriksi. jo alakaas tutista koivet ulukomaalaasilla.

täälä jos haluaa krinkata, pitää mennä Nurmoohi ja sanua paaris jotta kaikki pesäpalloolijat ja painijat o homoja, niion täys rähinä päällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2010 - 20:38

Tappeluun osallistui kymmenkunta etnistä nuorta ja suuri joukko kerääntyi katsomaan. Tilanne kärjistyi joukkotappeluksi somalialais- ja irakilaistaustaisten tyttöjen kesken. Huolestuttavaa! Toivottavasti asiaan puututaan, ettei Suomesta tule uutta Ruotsia tai Saksaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.06.2010 - 22:33

Aamupäivällä kuuntelin työkeikalle mennessäni autoradiosta että somalit ja kurdit olisivat hieman siellä ojentaneet toisiaan.