Kuka tunnustaa oksentaneensa käsilaukkuun tai muovipussiin?Mulla pienen ajan sisällä 2kokemusta oksuilevista naisista...:-O

Junassa yks akka yrjösi niin voimakkaasti tuliaiskarkkimuovipussiinsa,että roiskui mun väskyn päälle(vaihdoin tiettty osastoa ja heti),just hetki sitten kävin puutarhapalstalla ja pysäkillä oli pikkuauto pysäköitynä ja nainen oksensi hantväskyyn.Itse aikoinaan kyllä oksunnut,mutta siististi rokikseen...Eikö millään ole mitään väliä?

Lisätty: 07.06.2010 - 11:03

Huomenta napsulaiset,joopa joo,kyllä minäkin kakruna bussissa oksupussiin,mutta varsinkin junahäppeninkiä tarkoitin,joka humalaylenantoa,toisesta ei tietoa näytti kyllä ohiajaessa samalta...YÄK!

Avainsanat: oksuilevat akat;trendikö

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.06.2010 - 00:33

no selvishän sekin mihin sitä käsilaukkua tarvitaan ... pitäisköhän sittenkin hankkia

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.06.2010 - 00:39

Täytyy tunnustaa että kun ei ole käsilaukkua eikä riittävän lähellä niin suruttomana nuoruusajalla oli pakko laatottaa bussin roskis. Valitettavasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2010 - 00:59

En oo eläissäni oksentanut julkisella paikalla. Täytyy koputtaa puuta. Käsiveska on ihan puhtaana pysynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2010 - 07:57

No ei suoraan käsiveskaan, vaan muovipussiin tai ennenhän ne olivat paperipussia linja-autoissa, joista sitten rahastajat heitti niitä metsätaipaleella ulos ovesta.
Mikis sitä voikin niin huonosti ennen autossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2010 - 08:06

Omakohtaista kokemusta ei asiasta onneksi ole mutta senkin näyn olen nähnyt, kun nuorehko oikein pyntätty nainen oksensi suoraan kaverinsa käsilaukkuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2010 - 08:10

En eläissäin ole oksentanut käsilaukkuuni tai pussiin.Kerran oli sellainnen tilanne 40 v.tta sitten,menimme elokuviin ja jonkin ajan kuluttua tuli huono olo,ei mitään pussia kassia mukana.Olin tullut raskaaksi ja lapsi ilmoitti olevansa masussa.Lähin kädet suunedessä juoksemaan mitään puhumatta pimeyteen, punaista valoa kohti jossa ovi ja ulos.Kaveri perään tieytenkin, nykyinen .
mieheni, katseli kun okse lensi yli kaiteitten.Sanoi että tiesin heti kyllä mistä oli kyse.Että sellainne muisto muiden joukossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2010 - 08:21

Ilmankos minulla ei ole ollenkaan käsilaukkua. Nuorena sitä joskus yrjöä piti kutsua apuun. Pussiin tai ulos olen oksentanut. lapsena en pystynyt matkustamaan bussissa edes viittä kilometriä, kun oksennus lensi, paperipussiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2010 - 13:09

Nuorena tyttönä olin pieni-rahastaja tyttö..ja joskus joutui viemään,paperipussia matkustajalle,kun huomasi ,,että nyt taitaa alkaa Yrjöä huutamaan...kerran jouduin nämä yrjöt lattilta puhdisamaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2010 - 14:17

eipä ole moinen aatos kävässyt mieleskään, mut ehkä pitää ottaa toinen veska yrjölle ja toisessa sit kuljetan nuo kamat ilman yrjöä niinkuin nytkin ... mut on se kauheeta , kun se ykä alkaa lentää.. itsellä on nyt jotain uusia pillereitä , eikä masu tykkää niist laisinkaan... jot senkin takia pitäis olla se toinne käsilaukku .. mut olen ehtinyt tähän mennessä kyl sihen ainoaan oikeaan paikkaan ... onneksi... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2010 - 21:05

En ole joutunut turvautumaan kumpaankaan. En voi pahoin missään matkavälineessä, en edes purjeveneessä suuressakaan myrskyssä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.06.2010 - 22:30

En tunnusta kumpaakaan. Olen kenties kolme kertaa elämäni aikana oksentanut ja nekin joko wc-pönttöön tai tantereelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2010 - 13:43

Käsilaukkuun en ole yrjönnyt, mutta isonsiskon kauluksesta sisään kylläkin.
Olimme tulossa mummolasta hyvin syötettyinä pomppuista kuratietä Fiat 600 autolla ja minä aloin takapenkillä voimaan pahoin, kuuma kun oli, tie röykytti pompannappia ja moottorikin taisi päästää käryjään sisään takapenkin välistä. Kkasiovisesta autosta ei niin vain rynnätäkään ulos, eikä sivuikkunoita ollut, joten kenasin etupenkkiä vasten pidätellen oksennusta. Muutama sekunti lisää olisi riittänyt. Ei varmaan mikään mieltä ylentävä kokemus sisarelleni, mutta ei tuo ollut millänsäkään. Nyt varmaan jo naurattaa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.06.2010 - 13:58

En ole oksentelevaa tyyppiä, en myöskään ylenjuovaa eli ei kokemusta. Käsilaukkuni ja muutkni laukut ovat sen verran laatutavaraa etten niihin kyllä oksentelemaan ala.
Joskushan on liikkeellä vatsa-ja oksennustautia mutta ei sellaistakaan ole ollut ihmismuistiin itselläni.