Joko kesän etelänloma matka on varattuna, minnepäin aiot suunnistaa?

Avainsanat: kesän lomareissu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.06.2010 - 20:22

15.10.....Liisukka lentää Turkkiin...ihanien ystävien kanssa..

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.06.2010 - 19:58

pitkin Suomenlahtea, tuskin aluevesirajojen yli .... (ja ehkä vähän järvilläkin)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2010 - 20:06

Lähdemme 12.06.Mallorcalle, koko joukkue.Suomessa on kesä kauneimmillaan, mutta me nyt vaan ollaan lähdössä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2010 - 20:33

Täytyy saada floridan velka ensin maksettua ja kuunnella Kikan sukkula veenukseen levyä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2010 - 20:42

Varattu on ja matka on tietysti kreikkaan ,agia marinaan 17 pvä lähtö ja olemme 2 vkoa rakkaan vaimoni kanssa kahden nauttien vain toisistamme ja tietysti auringosta sekä kreikkalaisesta vieraanvaraisuudesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2010 - 20:43

Varsinaisesti ei tule etelän lomaa...ellei nyt Hesan ja Karjaan seutua siksi lasketa. Ennen kesälomani loppua on tarkoitus piipahtaa muutamaksi päiväksi Prahaan. Syksyllä otan vielä omaa lomaa Lapin reissua varten ja talvella sitten taas Dubaihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2010 - 21:34

Elokuun lopulla suunnistamme Turkkiin Kusadasiin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2010 - 21:53

Ei etelään mutta tiistaina alkaa Saimaa ilmiö eli kämppä mukaan ja sinne sun tänne ja takaisin Saimaan ympäristöä kierrellen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2010 - 21:59

Kyllä menen etelään, entiseen kotikaupunkiini Helsinkiin.
Muistelen siellä vanhoja hyviä aikoja, joita ei ehkä niin paljon ollutkaan kuin nyt luulen olevan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2010 - 22:42

Kesän olemme Suomessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2010 - 00:14

Minuu ei kesäaikaan Suomestamme saa mihinkään,mutta syksyn korvalla katsotaan uudelleen,miten suu pannaan ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2010 - 07:47

Suomi on minun oma paikka .Jos autolla menemme niin itään tästä. Etelä -Karjala ,saimaa,pihlajavesi.Siellä työmaa odottaa ,mökinmaalaus ja puitten tekoa.Kerralla ollaan 2 vuorokautta.Mulla kissat jää yksin kotiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2010 - 09:17

Yksi "etelän loma" meni jo eli viikko etelä-Rodoksella. Seuraavaksi heinäkuun lopulla Visbyhyn joka sekin on vähän etelämpänä ja syyskuussa vaihtoehtoina joko Evia tai Malta, asiasta neuvotellaan vielä. Myös Kalajoella käydään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2010 - 09:21

Ahvenanmaan reissu varattuna ja syksyinen etelänreissu vasta suunitteilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2010 - 10:44

Elokuun alussa menossa Riikaan viideksi päiväksi. Turusta suora lento.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2010 - 12:33

en ole ikinä käynyt missään ja en ole mitään menettänyt....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2010 - 14:24

jos ilmat suo ja terveys kestää niin piipahdetaan tuolla norjanlapissa ... mut jos siellä ei ole ilmoja tai tulee esteitä muita , niin eteläranikkoa ... ei meillä niin väliä, kun tupa-auton nokka vie sinne minne halutaan... jot kaikki tiet ovat avoinna ... se siinä onkin hauskinta , kun on oma aikataulu , ja nyt sit mootoripyörä porukat lähtevät eri aikaan lomilleen .. niin ei olla heitinkään aikatauluista riippuvaisia .. sinne mennään mihin luvataan aurinkoa tällä kertaa ..taaskin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2010 - 20:07

Tukholmassa katsomassa lapsuuden kaveria. Kesän vietän mökillä, ainoa pidempi matka Ouluun suunnitteilla. Syksyllä sitten katsellaan näyttääkö nokka etelään. Viimeistään tammi-helmikuussa todennäköisesti Kanarialle - taitaa Kuuban matka siirtyä euron sokkailun takia. Thaimaaseen kutsu edelleen voimassa, mutta jotenkin se ilmansuunta ei millään innosta. Taas on kieltäydyttävä kohteliaasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.06.2010 - 22:07

Ei ulkomaille lomailemaan kotisuomesta. Talvet ovat sitä varten. Mutta Tallinnassa voisi kyllä poiketa syyskesällä ostosmatkalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.06.2010 - 00:08

Äkkilähtö olis tarkoitus ottaa heinä-elokuussa, joko Kreikkaan, Bulgariaan tahikka Espanjaan!:)