Millainen on ihminen silloin kun, hän on kuin tuulesta temmattu?

Avainsanat: ihminen tuulesta temmattu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.06.2010 - 16:20

liekkö juuriltaan repäisty.
ulkona kuin lumiukko.
mutta koossa kumminkin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.06.2010 - 18:18

Pihalla kuin lumiukko joka asiasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2010 - 20:10

Asia voi olla tuulesta temmattu, mutta nyt vasta ensimmäisen kerran näen, että ihminen saattaa olla tuulen kanssa vähän samoissa kehissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2010 - 20:52

tuulesta temmattu juttu että tapetista irti revitty ihminen olisi juuriltaan repäisty

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2010 - 21:33

En ole kuullut sanontaa ihmisestä tuulesta temmattu.
MUTTA OLEN KUULLUT ASIOISTA JOTKA OVAT TUULESTA TEMMATTU.
TARKOITTAA VALEHDELTUA ASIAA!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2010 - 06:20

Valkoisten ja mustien valheiden sepittäjä, jonka tarinoista puuttuu todelisuuspohja. Kyllä niitä löytyy eniten tuolta Arkadianmäeltä parisataa päinen lauma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2010 - 08:18

Ei päätä ei häntää on niin kuin tuulesta tempasitu.Onhan niitä tuulenpesiä koivuissa mutta ne onkin toinen juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2010 - 12:35

ihan sekaisin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2010 - 13:58

Henkilöstä en ole kuullut noin sanottavan koskaan mutta sen sijaan niin että jonkun ihmisen jutut saattavat olla tullesta temmattuja eli eivät ole totta.
Väite on siis tuulesta temmattu (keksitty,vailla todellisuuspohjaa) mutta ei ihminen. Asiat ovat erilaisia pikkuasioita joista voi sanoa noin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.06.2010 - 21:55

Juttu on tuulesta temmattu, eli keksitty. En ole ihmisestä kuullut tuollaista vertausta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2010 - 22:03

Perättömän jutun olen kuullut olevan tuulesta temmatun, mutta en koskaan ole kuullut tuulesta temmatusta ihmisestä.