Onnea kaikille Ylioppilaille ja opintonsa päättäneille!Miten juhlat meni?

Avainsanat: kevään päättäjäiset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.06.2010 - 15:20

Kirjotan nyt, kun kaikki ylioppilaat varmaan joko jatkavat juhlintaansa tai nukkuvat.
Minun tyttären pojat 2 kpl olivat eilen naapurinsa yo.juhlilla ja ovat nukkuneet näihin asti.
Kello tulee jo 15.30.
Tainneet pojat olla omilla juhlillaan loppuillan.
Minun tuli eilen niinpaha mieli, kun tv.ssä sanottiin, että jotkut saivat autonavaimet käteen ja joku kertoi, että ei ole varaa pitää mitään juhlia.
Anteeksi Teerimäki, nyt kun tähän kirjotin, mutta onko meidän joukossa tuoreita ylioppilaita.
Voisihan vanhat ylioppilaat muistella omia juhliaan vieläkin.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.06.2010 - 16:11

Siskon tytön ylioppilas juhlissa eilen olimme pieksämäellä, juhalat menivät ihan hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2010 - 17:55

Pojan valmistujaisjuhlat meni kivasti. Aamulehdessä hänestä oli tehty maalari! En kyllä ole nähnyt päästötodistusta, mutta mielestäni ala oli täysin toinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.06.2010 - 21:52

Onnea näin jälkikäteen kaikille valkolakin saaneilla ja heidän perheenjäsenilleen.