Sinulla on rahaa, omaisuutta ja valtaa, ehkä kunniaa ja mainettakin. Mutta minkä otat valitsematta?

Kuten tämäkin tässä sarjassa.

Avainsanat: arvoitus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.06.2010 - 22:21

Sic transit gloria mundi (niin katoaa mainen kunnia). Vallaton olen aina ollut. Rahaa ja omaisuuttakin hyvin vähän. Näin ollen ainoaksi mahdollisuudeksi jää rakkaus.

Kysyjän kommentti

No ei huono vaihtoehto sekään, taidat olla rakkauden jumala itse, niin paljon sitä ylistät.
Tämä oli vähän sellainen arvoitus tyyppinen, se jonka otat valitsematta oli vastaus siihen
v i i m e i n e n. Suvisunnuntaita sinne Airiston reunustalle.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.06.2010 - 23:43

Oman terveyden laitan näistä asioista ensimmäiseksi...Rahaa on senverran,että tulen hyvin toimeen...en ole rikas mutta rakas monelle ihmiselle...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2010 - 00:20

Kunnia on mennyt ja maine kasvaa eli en mitään noista vaihtoehdoista vaan ystävällisiä hymyjä ja kaikken sukulaisten ja ystävien terveys. Kuten mummovainaani sanoi että terveys on ihmiselle tärkeintä maanpäällä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2010 - 09:29

Kaikkea noista on joskus ollut vähän mutta katoavaista kaikki on...!"Ei kukkien tuoksu kulje vastatuuleen..ei ruusun ei jasmiinin....mutta hyvien ihmisten tuoksu kulkee vastatuuleenkin...Se leviää kaikkialle..."

Lähteet:
"Ollin"oppivuodet...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2010 - 10:57

Ottaisin ahneuksissani kaiken, mtta jos on pakko valita, niin kunnia saa jäädä listasta pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2010 - 11:42

Jättäisin pois ehkä maineen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2010 - 13:21

terveyttä hamaan hautaan asti.
kaikki maallinen hömpötys riittää, ei siitä puutetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2010 - 14:06

Terveys on ensisijalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2010 - 16:21

Kunnia meni kuin entiseltä tytöltä, mutta maine kasvoi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2010 - 17:43

Kunnia meni mutta mainne kasvoi,raha haisi mutta omaisuus lisääntyi.Jos rahaa tuosta jonkin tupon ottaisin niin maine ja kunnia saisi jäädä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2010 - 21:37

Terveys olisi ykkös asia!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2010 - 09:38

Terveys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.06.2010 - 21:49

Maine se on mikä tulee teoistani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2010 - 22:11

Terveys.