"Kyllä sitä hiekkaa vielä riittää" kuka suomalainen lausui tänään (5.6.2010)nämä sanat ja missä mahtoi lausua?

Avainsanat: urheilija

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.06.2010 - 14:10

Tommi Evilä.
Pituushyppääjä Tommi Evilä pitää päänsä kylmänä, vaikka miehen kunto kesän kynnyksellä on osoittautunut mainioksi.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.06.2010 - 00:26

Tommi Evilä sivuten suomen ennätystä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2010 - 16:16

Olisko ollut Seppo Räty, Arto Nybergin ohjelmassa illalla.
(Raihnainen kunnon kansalainen.)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2010 - 17:48

Melkein sanoisin Seppo Räty.Se sanoo paljon totuuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2010 - 22:16

Minä veikkaan Heikki Mikkolaa. Hän on nelinkertainen motocrossin maailmanmestari.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.06.2010 - 21:46

Enpä ollut kulttuurilaatikoita kuulemassa joten ei harmainta aavistustakaan, mutta tuo on varmasti helposti tarkastettavissa päivän lehdestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2010 - 22:14

Lieneekö jo vainaa, mutta sopisivat hyvin Hiekkakeisari Tauno Valon suuhun.