Ajatko autoasi maksetulla bensalla. Mistä sitä ainetta olisi saanut tänään ilmiseksi, jos hyvä tuuri olisi käynyt?( Kysyn tätä 5.6.2010 )

Avainsanat: yle uutiset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.06.2010 - 09:46

jospa tuon olisin tiennyt, niin aivan varmasti olisin Inkoon kautta Seinäjoelle koukannut Suomen Turkusist.
vanha farmarivolvo haukkaa liikaa menovettä, tynnyreitä olisi mahtunut takaosaan.

Kysyjän kommentti

Kiitos

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.06.2010 - 00:50

Inkoossa (valitettavasti ei ollut asiaa sinnepäin)

"Inkoossa on tankattu bensiiniä ilmaiseksi jo kahden päivän ajan, kertoo Ylen uutiset. Menovettä on valutettu tankkeihin laskua maksamatta arviolta jopa tuhansia litroja."

www.taloussanomat.fi/liikenn...108040/139

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2010 - 01:53

vv ton tiesi. joskus laitteet reistailee ja puskaradio toimii että tynnyrillä haetaan. Kyllä olen aina polttoaineeni maksanut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2010 - 14:32

Eilen tankkasin, mutta maksoin laskuni. Inkoon suunnalla en ollut, ehkä olisin kurvannut sitä kautta jos olisin tiennyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2010 - 16:48

Siinä samalla pihalla on myös; www.webinfo.fi/inkoo/Neste+Inkoo/ joka on miehitetty. Aplodeera.
St1 llä on miltei aina halvempi hinta niistä.

Niin kysymykseen, tankkasin perjantaina teiden 25 ja 52 risteyksen St1 asemalta kortilla, lasku ei ole vielä tullut. Siinäkin on Neste samassa risteyksessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.06.2010 - 22:08

Ei yhtään harmita, vaikka toisia on onnistanut tuolla tavalla. Kyllä ne yhtiöt sen verran rokottaa bensan hinnalla, että tuo on oikea muistutus St1:lle. Kävisipä useammin tuollainen tuuri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.06.2010 - 21:42

Kyllä ihan maksettua dieseliä tankkiin lorotan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.06.2010 - 22:18

Mieheni maksamalla dieselillä ajelin mökille ja takaisin.