Suomen maatalousnäyttely pidetään 29.7.-1.8.2010 ,millä nimellä ja missä ko.näyttelyt pidetään?

Minä muistan kun nyk.kotikaupungissani oli vuonna 1956 maatalousnäyttely, olin vanhempieni kanssa siellä ja sain suojelusenkelitaulun sieltä, on aarteenani vieläkin.

Avainsanat: maatalousnäytettely (kategoria voi olla taas joku muu)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.06.2010 - 18:47

Farmari nimitystä käytetty jo jokusen aikaa. Tänä vuonna tapahtuma järjestetään Mikkelissä.

Valtakunnallinen Farmari Suomen Maatalousnäyttely 2010 pidetään to 29.7.- su 1.8. Mikkelissä, Järvi-Suomen sydämessä. Näyttely on avoinna päivittäin klo 10-18.

Kysyjän kommentti

kiitos

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.06.2010 - 17:17

Mikkelissähän se.
Valtakunnallinen Farmari Suomen Maatalousnäyttely 2010 pidetään to 29.7.- su 1.8. Mikkelissä, Järvi-Suomen sydämessä. Näyttely on avoinna päivittäin klo 10-18.
portal.mtt.fi/portal/page/po...al/farmari

ainoan kerran olen visiteerannut maatalousnäyttelyssä, kun oli Seinäjoella .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.06.2010 - 17:18

" Farmari Suomen Maatalousnäyttely 2010 Mikkelissä!

Farmari on ammattilaisten ja kuluttajien kohtauspaikka!

Farmari 2010-maatalousnäyttely tarjoaa ikkunan suomalaiseen nykyaikaiseen maatalouteen ja maaseutuun. Tule päivittämään tietosi ajan tasalle! Näyttely tarjoaa tekemistä, näkemistä ja kokemista koko perheelle.

Farmari levittäytyy Mikkelin raviradan ympäristöön torstaista sunnuntaihin 29.7.-1.8.2010. Näyttely on avoinna päivittäin klo 10-18. "

Kilpaileva näyttely on vähän aiemmin: " Se oikea maatalousnäyttely - Okra2010-maatalousnäyttely Oripään lentokentällä 8.-11.7.2010 "

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.06.2010 - 20:57

Farmari on jo pitkään käytössä ollut nimi ko. näyttelylle. Mielenkiintoisia paikkoja, olen muutaman kerran käynitkin. Nyt olisi toistaiseksi lähinnä edellisiin verrattuna.